The best of Global Digital Marketing 2017

30. Mar 2017
Radisson Blu Carlton Hotel Bratislava

The best of Global Digital Marketing Masterclass 2016 je celodenný event, ktorý zahŕňa:

  • Prezentáciu case studies digitálneho marketingu s excelentnými biznisovými výsledkami
  • Hĺbkovú analýzu, prečo tieto kampane uspeli
  • Odporúčania, ako môžu delegáti aplikovať úspešné postupy do svojho každodenného biznisu
  • Interaktívne diskusie so zahraničnými spíkermi, lokálnymi expertami a delegátmi

Náš tím skúsených novinárov a rešeršerov kontinuálne zbiera informácie o najúspešnejších digitálnych kampaniach sveta a pripravuje prípadové štúdie založené na tomto evente. Počas Masterclass sú všetky štúdie pokryté hĺbkovo, s príkladmi kreatívnej práce, video rozhovormi s klientami a ich agentúrami.

Hlavné závery z každej ocenenej case study sú zosumarizované a delegáti sa vrátia do práce s novými poznatkami, návodmi a vylepšenými zručnosťami v digitálnom marketingu. Delegáti odídu po skončení eventu nadšení, inšpirovaní a plní nových nápadov ako urobiť váš digitálny marketing NAJLEPŠÍM.

Pre koho je event určený?  

Každý, kto je zodpovedný za prípravu digitálnych reklamných kampaní a potrebuje posunúť svoje poznanie v oblasti na vyššiu úroveň. Brand Manažéri, Marketingoví Manažéri, Digital Marketing Manažéri, Manažéri kampaní, Strategickí plánovači, Kreatívci, Plánovači médií, Nákupcovia médií a tak ďalej.

English:

Feeling a bit puzzled regarding what actually makes your content shine in the digital space?
Having investigated hundreds of case studies from all over the world – we might have the answers for you. 

Our research team has been putting in the hours to finally solve the case of digital marketing. A unique journalistic approach helps us to scan through fancy creative ideas and reveal the actual numbers behind each seemingly successful case. We’ve already travelled the world with our extensive knowledge and are yet again, embarking on a mission to help marketing professionals up their content marketing game. 

Based on real-life success stories, we’ll reveal:

  • How to create content that is
    1. Relevant to the brand
    2. Based on consumer insights
    3. Appealing to both people and mass media
  • The most important metrics in measuring your content
  • Country/brand-specific analysis about their social media activities
  • Key take-aways from latest research articles (i.e. hard FACTS)
  • Numerous best practice examples from all over the globe (including interviews with the magicians behind the campaigns)
  • Hands-on implementation at your company

    By the end of our masterclass, we hope to close the case on the secrets behind successful content marketing. 

     

 

English:

 

09:30 - 10:00  Registration and morning coffee

10:00 - 12:00   Hando Sinisalu, CEO at Best Marketing International

  • Content marketing and brand bureaucracy: why teenage Youtubbers are more successful than global brands
  • What makes content shareable in social media: examples and research findings
  • How to measure the effectiveness of content marketing

 

12:00 - 13:00 Lunch

 

13:00 - 14:30 Hando Sinisalu, CEO at Best Marketing International

Examples of successful content marketing

  • Swedish Tourist Association - "The Swedish Number"
  • REI - #optoutside
  • Örebro University - "The Worlds Smartest Dorm Room"
  • IF Insurance - "Slow Down GPS"
  • HEMNET - "House of Clicks"
  • Zalando - #whereveryouare
  • ... and several other examples

 

14:30 - 15:00 Coffee break

 

15:00 - 16:00 Local content marketing case studies from Slovakia

 

16:00 The end

Hando Sinisalu

CEO at Best Marketing International (Estonia)

 

Údaje označené hviezdičkou sú povinné.
Účastnický poplatok
Vybraný účastnický poplatok: účastnícky poplatok -- 270 € bez DPH (324 € s DPH) na osobu
Účastnícky poplatok v sume 270 eur bez DPH je platný do 28.2.2017. Od 1.3.2017 bude cena pre 1 osobu 300 eur bez DPH
Konečná cena Vám bude potvrdená e-mailom.
Zl'avy
Výsledná cena je 270 € bez DPH (324 € s DPH) na osobu.
Všeobecné obchodné podmienky
Zaslaním vašej prihlášky vyjadrujete súhlas s uvedenými Všeobecnými obchodnými podmienkami.
Kontaktná adresa

MAFRA Slovakia, a.s.
Nobelova 34
836 05 Bratislava 3

Spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri
Okresného súdu Bratislava I, odd.: Sa,
vložka č.: 476/B.

IČO: 31333524
DIČ: 2020298984
IČO DPH: SK2020298984

Bankové spojenie:
č. účtu: 2626844466/1100
banka: Tatra banka, a.s.
BIC: TATRSKBX
IBAN: SK13 1100 0000 0026 2684 4466

Zrušiť

Partneri

Mediálni partneri:

 

Podobné podujatia

30. Mar 2017
Radisson Blu Carlton Hotel Bratislava
11. apr 2017
Radisson Blu Carlton Hotel Bratislava
25. apr 2017
Hotel Saffron