The best of Global Digital Marketing 2016

21. Mar 2016
Radisson Blu Carlton Hotel Bratislava

The best of Global Digital Marketing Masterclass 2016 je celodenný event, ktorý zahŕňa:

  • Prezentáciu case studies digitálneho marketingu s excelentnými biznisovými výsledkami
  • Hĺbkovú analýzu, prečo tieto kampane uspeli
  • Odporúčania, ako môžu delegáti aplikovať úspešné postupy do svojho každodenného biznisu
  • Interaktívne diskusie so zahraničnými spíkermi, lokálnymi expertami a delegátmi

Náš tím skúsených novinárov a rešeršerov kontinuálne zbiera informácie o najúspešnejších digitálnych kampaniach sveta a pripravuje prípadové štúdie založené na tomto evente. Počas Masterclass sú všetky štúdie pokryté hĺbkovo, s príkladmi kreatívnej práce, video rozhovormi s klientami a ich agentúrami.

Hlavné závery z každej ocenenej case study sú zosumarizované a delegáti sa vrátia do práce s novými poznatkami, návodmi a vylepšenými zručnosťami v digitálnom marketingu. Delegáti odídu po skončení eventu nadšení, inšpirovaní a plní nových nápadov ako urobiť váš digitálny marketing NAJLEPŠÍM.

Pre koho je event určený?  

Každý, kto je zodpovedný za prípravu digitálnych reklamných kampaní a potrebuje posunúť svoje poznanie v oblasti na vyššiu úroveň. Brand Manažéri, Marketingoví Manažéri, Digital Marketing Manažéri, Manažéri kampaní, Strategickí plánovači, Kreatívci, Plánovači médií, Nákupcovia médií a tak ďalej.

Svetová Tour 2016

The Best of Global Digital Marketing Masterclass v Bratislave je súčasťou The Best of Global Digital Marketing World Tour 2016.

Tour začala v Rige v januári a bude pokračovať v Bratislave, Ljubľane, Prahe, Amsterdame, Dubaji, Kapskom meste, Buenos Aires, atď., spolu sa zastaví vo viac ako 30 mestách na všetkých 6 kontinentoch. Budeme inšpirovať a zdieľať digitálne marketingové postrehy pre viac ako 2000 delegátov.

 

PROGRAM

 

09:00 - 09:30  Registrácia a občerstvenie

 

09:30 - 10:00  Privítanie, úvod

 

10:00 - 11:00  Časť 1. REAL-TIME MARKETING

 

Oreo a "Oreo zatmenie slnka" - Víťaz M&M Global Awards 2015 (UK)

  • V marci 2015 sa Oreu znova podarilo zasiahnuť svoje publikum relevantným spôsobom. Predpokladali, že počasie v Anglicku znova pokazí najlepšie zatmenie slnka v krajine za posledných 16 rokov, tak si značka vytvorila vlastné „Oreo zatmenie slnka“.

Britannia Good Day a "Britannia Chunkies" – Víťaz Indian Digital Media Awards 2015 (India)

  • Keď chcela Britannia Good Day uviesť na trh nový produkt, chceli urobiť niečo nové. Vytvorili teda kampaň na Twitteri, ktorá v krátkom čase dosiahla masívnu odozvu.

McDonald a "#MecSaysHiToJunimea" – Víťaz Internetics Awards 2015 (Romania)

  • Prvá Dark Social lokálna kampaň vznikla po tom, čo skupina tínedžerov začala trollovať Facebookovú stránkuMcDonald’s v Rumunsku.

 

11:00 - 11:30  Coffee break

 

11:30 - 13:00 Časť 2. CONTENT MARKETING

 

P&G India a "Share the Load" – Víťaz Appies 2015 (India)

  • Väčšina žien v Indii musí robiť všetky domáce práce sama. P&G a jej značka Ariel sa rozhodla venovať tejto nerovnosti a uskutočnila kampaň #ShareTheLoad (Poďeľ sa o kopu). Okrem toho, že rozprúdila celonárodnú debatu, mala kampaň aj výborné obchodné výsledky.

WWF a "Rodiny na pokraji vyhynutia" – Víťaz MIXX Awards Belgium 2015  (Belgium)

  • Keďže na Zemi žije už len 3,200 tigrov, WWF potrebovala zapôsobiť na srdcia Belgičanov a získať ich finančnú podporu pre zdanlivo stratený prípad. Vytvorili onlinovú platformu, o ktorej reportovali takmer všetky Belgické TV a rádiá a zasiahla 1 z 3 Belgičanov.

Always „#LikeAGirl“ – Víťaz  The Digitals, Clio, LIA, Eurobest 2014 (Canada)

  • Always chcelo zmeniť negatívnu konotáciu frázy „Ako dievča“ a povzbudiť sebavedomie dievčat v novej kampani. V jej srdci bolo virálne video, ktoré už dosiahlo viac ako 53 miliónov videní.

 

NAJLEPŠIE Z  BRANDED CONTENTU (Mark Tungate)

 

Mark Tungate, ktorý žije v Paríži, skúma zahmlievajúce sa hranice medzi žurnalizmom, branded kontentom a zábavou. Značky sa čoraz viac obracajú s natívnou reklamou, sponzorovanými webovými seriálmi a príbehovými non-fikciami na novinárov, spisovateľov a scenáristov, aby vytvorili obsah s hĺbkou a hustotou. Mark je novinár s 30-ročnou praxou písania o značkách a pre značky, v súčasnosti uprostred tejto evolúcie. Jeho príklady budú zahŕňať posledné víťazné práce od Epica, kde je redakčným riaditeľom, až po anekdoty z jeho kariéry. Spomínané značky budú napríklad Shiseido, Louis Vuitton, Cartier, John Lewis a Diesel.

 

13:00 - 14:00  OBED

 

14:00 - 16:00 Časť 3. INNOVATÍVNE POUŽÍVANIE BIG DATA V DIGITALNOM MARKETINGU

 

Bonnington a Irish Moss FLu Tracker – Víťaz Festival of Media Asia Pacific Awards (Australia)

  • Bonnington a značka Irish Moss sa rozhodli preľstiť (či skôr pretargetovať) svojich konkurentov vytvorením jedinečného Flu-trackeru, ktorý umožnil značke cieliť na ľudí, ktorí boli s najvyššou pravdepodobnosťou chorí, alebo tých, ktorí boli najrizikovejšou skupinou.

BGH a „Môj dom je rúra“  - Víťaz El Ojo de Iberoamérica 2014 (Argentina)

  • BGH je značka klimatizácií z Argentíny, rozhodli sa dať extra zľavu domom, ktoré boli vystavené slnku viac ako iné. Vymysleli systém zliav, založený na počte slnečných hodín spolu s Google Maps a Ministerstvom rozvoja v Buenos Aires.

Lexus a "Beyond Utility 1000 to 1" - Víťaz Facebook Awards 2015 (USA)

  • Na podporu uvedenia úplne novej značky NX Turbo, Lexus použil multimediálnu integrovanú kampaň cielenú na affluent urbanite. Spolu s Facebookom pripravili najpersonalizovanejšiu videokampaň v histórii.

 

Časť 4. INOVÁCIE V DIGITALNOM MARKETINGU

 

Vodafone a "Najrýchlejšia nabíjačka v Indii" – Víťaz Indian Digital Media Awards (India)

  • Online nabíjačka prostredníctvom SEM je kľúčový dodávateľ transakcií pre Vodafone India. Analýza ale ukazuje, že používatelia potrebovali rýchlejší a kratší proces dobíjania. Preto vytvorili nový formát v spolupráci s Google – ‘Rýchlu dobíjaciu reklamu’.

Yaskawa Electric Corporation a "Projekt Yaskawa Bushido" - Víťaz Epica 2015 (Japan)

  • Yaskawa Electric Corporation a ich Motoman roboti sú používaní v ťažkom priemysle na zváranie, balenie, rezanie a podobne. Firma zadala rozšíriť dobré meno Yaskawa a demonštrovať skvelý výkon náradia. Vydali sa cestou Volvo Trucks: všemocný virál.

If Poisťovňa  "Spomaľ GPS" - Víťaz Eurobest 2015 (Sweden)

  • 65% vodičov v Škandinávii jazdí prirýchlo v oblastiach obývanými deťmi. Poisťovňa If vytvorila šikovnú appku na pripomenutie obrovskej zodpovednosti neposlušným vodičom.

BBC a "Posledné hodiny Laury K" - Víťaz Lovie Awards 2015 (UK)

  • Prelomový set záhadnej vraždy vo svete sociálnych sietí.

Base´s Phone Address app - Víťaz EPICA Awards, MIXX Awards and Eurobest 2015 (Belgium)

  • Nová mobilná appka premení smartphone na doručovaciu adresu, zabezpečí, že online objednávky doručí na „adresu telefónu“, namiesto domácej adresy.

ALS Liga a "Donorovanie mihalnicou" - Víťaz MIXX Awards Belgium (Belgium)

  • Inovatívny web umožňuje donorovanie peňazí počas testovania, aké je to mať ALS.

Public Health England a "Cukrový akumulátor" - Víťaz The Dadis 2015 (UK)

  • Dátová vizualizácia obsahu cukru vo vašom nákupnom košíku, updateovaná v reálnom čase počas nákupu pomáha kontrolovať príjem cukru pre vašu rodinu.

     

16:00  UKONČENIE KONFERENCIE

* zmena programu vyhradená

 

     Hando Sinisalu, CEO Best Marketing International

Hando Sinisalu je marketingový novinár, konferenčný spíker a producent. Je zakladateľ a CEO Best Marketing International, lídra medzi organizátormi marketingových konferencií v Európe. Gando vyprodukoval a zmanažoval viac ako 200 konferencií v 24 krajinách. Má skúsenosti s výrobou obsahu aj event/biznis manažmentom. Zbiera a analyzuje case studies z digitálneho marketingu, produkuje The Best of Global Digital Marketing Show a editoval ročenku IAB Europe Digital Advertising Yearbook DAY 2013. Hando má titul MA of Communications z Ohio University (USA).

 

     Mark Tungate, autor a redakčný riaditeľ Epica Awards (UK/Francúzsko)

Mark Tungate je britský novinár žijúci v Paríži. Mark je autorom šiestich kníh o brandingu a marketingu, vrátane bestellov Adland: A Global History of Advertising, Luxury World: The Past, Present and Future of Luxury Brands and Branded Beauty: How Marketing Changed the Way We Look. Jeho články sa objavili v publikáciách od Campaign and Advertising Age po Financial Times. Takisto má pravidelný stlpček vo francúzskom časopise o reklame Stratégies. Popri písaní je Redakčným riaditeľom a koordinátorom poroty na Epica Awards, jediných kreatívných oceneniach hodnotených marketingovými novinármi. www.tungateinparis.com

Partneri

Mediálni partneri

Podobné podujatia

13. sep 2016
Hotel Mercure Bratislava
20. sep 2016
Hotel Devín,Bratislava
27. sep 2016
hotel Mercure Bratislava
29. sep 2016
Hotel Holiday Inn Trnava