The best of Global Digital Marketing 2016

21. Mar 2016
Radisson Blu Carlton Hotel Bratislava

The best of Global Digital Marketing Masterclass 2016 je celodenný event, ktorý zahŕňa:

  • Prezentáciu case studies digitálneho marketingu s excelentnými biznisovými výsledkami
  • Hĺbkovú analýzu, prečo tieto kampane uspeli
  • Odporúčania, ako môžu delegáti aplikovať úspešné postupy do svojho každodenného biznisu
  • Interaktívne diskusie so zahraničnými spíkermi, lokálnymi expertami a delegátmi

Náš tím skúsených novinárov a rešeršerov kontinuálne zbiera informácie o najúspešnejších digitálnych kampaniach sveta a pripravuje prípadové štúdie založené na tomto evente. Počas Masterclass sú všetky štúdie pokryté hĺbkovo, s príkladmi kreatívnej práce, video rozhovormi s klientami a ich agentúrami.

Hlavné závery z každej ocenenej case study sú zosumarizované a delegáti sa vrátia do práce s novými poznatkami, návodmi a vylepšenými zručnosťami v digitálnom marketingu. Delegáti odídu po skončení eventu nadšení, inšpirovaní a plní nových nápadov ako urobiť váš digitálny marketing NAJLEPŠÍM.

Pre koho je event určený?  

Každý, kto je zodpovedný za prípravu digitálnych reklamných kampaní a potrebuje posunúť svoje poznanie v oblasti na vyššiu úroveň. Brand Manažéri, Marketingoví Manažéri, Digital Marketing Manažéri, Manažéri kampaní, Strategickí plánovači, Kreatívci, Plánovači médií, Nákupcovia médií a tak ďalej.

Svetová Tour 2016

The Best of Global Digital Marketing Masterclass v Bratislave je súčasťou The Best of Global Digital Marketing World Tour 2016.

Tour začala v Rige v januári a bude pokračovať v Bratislave, Ljubľane, Prahe, Amsterdame, Dubaji, Kapskom meste, Buenos Aires, atď., spolu sa zastaví vo viac ako 30 mestách na všetkých 6 kontinentoch. Budeme inšpirovať a zdieľať digitálne marketingové postrehy pre viac ako 2000 delegátov.

 

PROGRAM

 

09:00 - 09:30  Registrácia a občerstvenie

 

09:30 - 10:00  Privítanie, úvod

 

10:00 - 11:00  Časť 1. REAL-TIME MARKETING

 

Oreo a "Oreo zatmenie slnka" - Víťaz M&M Global Awards 2015 (UK)

  • V marci 2015 sa Oreu znova podarilo zasiahnuť svoje publikum relevantným spôsobom. Predpokladali, že počasie v Anglicku znova pokazí najlepšie zatmenie slnka v krajine za posledných 16 rokov, tak si značka vytvorila vlastné „Oreo zatmenie slnka“.

Britannia Good Day a "Britannia Chunkies" – Víťaz Indian Digital Media Awards 2015 (India)

  • Keď chcela Britannia Good Day uviesť na trh nový produkt, chceli urobiť niečo nové. Vytvorili teda kampaň na Twitteri, ktorá v krátkom čase dosiahla masívnu odozvu.

McDonald a "#MecSaysHiToJunimea" – Víťaz Internetics Awards 2015 (Romania)

  • Prvá Dark Social lokálna kampaň vznikla po tom, čo skupina tínedžerov začala trollovať Facebookovú stránkuMcDonald’s v Rumunsku.

 

11:00 - 11:30  Coffee break

 

11:30 - 13:00 Časť 2. CONTENT MARKETING

 

P&G India a "Share the Load" – Víťaz Appies 2015 (India)

  • Väčšina žien v Indii musí robiť všetky domáce práce sama. P&G a jej značka Ariel sa rozhodla venovať tejto nerovnosti a uskutočnila kampaň #ShareTheLoad (Poďeľ sa o kopu). Okrem toho, že rozprúdila celonárodnú debatu, mala kampaň aj výborné obchodné výsledky.

WWF a "Rodiny na pokraji vyhynutia" – Víťaz MIXX Awards Belgium 2015  (Belgium)

  • Keďže na Zemi žije už len 3,200 tigrov, WWF potrebovala zapôsobiť na srdcia Belgičanov a získať ich finančnú podporu pre zdanlivo stratený prípad. Vytvorili onlinovú platformu, o ktorej reportovali takmer všetky Belgické TV a rádiá a zasiahla 1 z 3 Belgičanov.

Always „#LikeAGirl“ – Víťaz  The Digitals, Clio, LIA, Eurobest 2014 (Canada)

  • Always chcelo zmeniť negatívnu konotáciu frázy „Ako dievča“ a povzbudiť sebavedomie dievčat v novej kampani. V jej srdci bolo virálne video, ktoré už dosiahlo viac ako 53 miliónov videní.

 

NAJLEPŠIE Z  BRANDED CONTENTU (Mark Tungate)

 

Mark Tungate, ktorý žije v Paríži, skúma zahmlievajúce sa hranice medzi žurnalizmom, branded kontentom a zábavou. Značky sa čoraz viac obracajú s natívnou reklamou, sponzorovanými webovými seriálmi a príbehovými non-fikciami na novinárov, spisovateľov a scenáristov, aby vytvorili obsah s hĺbkou a hustotou. Mark je novinár s 30-ročnou praxou písania o značkách a pre značky, v súčasnosti uprostred tejto evolúcie. Jeho príklady budú zahŕňať posledné víťazné práce od Epica, kde je redakčným riaditeľom, až po anekdoty z jeho kariéry. Spomínané značky budú napríklad Shiseido, Louis Vuitton, Cartier, John Lewis a Diesel.

 

13:00 - 14:00  OBED

 

14:00 - 16:00 Časť 3. INNOVATÍVNE POUŽÍVANIE BIG DATA V DIGITALNOM MARKETINGU

 

Bonnington a Irish Moss FLu Tracker – Víťaz Festival of Media Asia Pacific Awards (Australia)

  • Bonnington a značka Irish Moss sa rozhodli preľstiť (či skôr pretargetovať) svojich konkurentov vytvorením jedinečného Flu-trackeru, ktorý umožnil značke cieliť na ľudí, ktorí boli s najvyššou pravdepodobnosťou chorí, alebo tých, ktorí boli najrizikovejšou skupinou.

BGH a „Môj dom je rúra“  - Víťaz El Ojo de Iberoamérica 2014 (Argentina)

  • BGH je značka klimatizácií z Argentíny, rozhodli sa dať extra zľavu domom, ktoré boli vystavené slnku viac ako iné. Vymysleli systém zliav, založený na počte slnečných hodín spolu s Google Maps a Ministerstvom rozvoja v Buenos Aires.

Lexus a "Beyond Utility 1000 to 1" - Víťaz Facebook Awards 2015 (USA)

  • Na podporu uvedenia úplne novej značky NX Turbo, Lexus použil multimediálnu integrovanú kampaň cielenú na affluent urbanite. Spolu s Facebookom pripravili najpersonalizovanejšiu videokampaň v histórii.

 

Časť 4. INOVÁCIE V DIGITALNOM MARKETINGU

 

Vodafone a "Najrýchlejšia nabíjačka v Indii" – Víťaz Indian Digital Media Awards (India)

  • Online nabíjačka prostredníctvom SEM je kľúčový dodávateľ transakcií pre Vodafone India. Analýza ale ukazuje, že používatelia potrebovali rýchlejší a kratší proces dobíjania. Preto vytvorili nový formát v spolupráci s Google – ‘Rýchlu dobíjaciu reklamu’.

Yaskawa Electric Corporation a "Projekt Yaskawa Bushido" - Víťaz Epica 2015 (Japan)

  • Yaskawa Electric Corporation a ich Motoman roboti sú používaní v ťažkom priemysle na zváranie, balenie, rezanie a podobne. Firma zadala rozšíriť dobré meno Yaskawa a demonštrovať skvelý výkon náradia. Vydali sa cestou Volvo Trucks: všemocný virál.

If Poisťovňa  "Spomaľ GPS" - Víťaz Eurobest 2015 (Sweden)

  • 65% vodičov v Škandinávii jazdí prirýchlo v oblastiach obývanými deťmi. Poisťovňa If vytvorila šikovnú appku na pripomenutie obrovskej zodpovednosti neposlušným vodičom.

BBC a "Posledné hodiny Laury K" - Víťaz Lovie Awards 2015 (UK)

  • Prelomový set záhadnej vraždy vo svete sociálnych sietí.

Base´s Phone Address app - Víťaz EPICA Awards, MIXX Awards and Eurobest 2015 (Belgium)

  • Nová mobilná appka premení smartphone na doručovaciu adresu, zabezpečí, že online objednávky doručí na „adresu telefónu“, namiesto domácej adresy.

ALS Liga a "Donorovanie mihalnicou" - Víťaz MIXX Awards Belgium (Belgium)

  • Inovatívny web umožňuje donorovanie peňazí počas testovania, aké je to mať ALS.

Public Health England a "Cukrový akumulátor" - Víťaz The Dadis 2015 (UK)

  • Dátová vizualizácia obsahu cukru vo vašom nákupnom košíku, updateovaná v reálnom čase počas nákupu pomáha kontrolovať príjem cukru pre vašu rodinu.

     

16:00  UKONČENIE KONFERENCIE

* zmena programu vyhradená

 

     Hando Sinisalu, CEO Best Marketing International

Hando Sinisalu je marketingový novinár, konferenčný spíker a producent. Je zakladateľ a CEO Best Marketing International, lídra medzi organizátormi marketingových konferencií v Európe. Gando vyprodukoval a zmanažoval viac ako 200 konferencií v 24 krajinách. Má skúsenosti s výrobou obsahu aj event/biznis manažmentom. Zbiera a analyzuje case studies z digitálneho marketingu, produkuje The Best of Global Digital Marketing Show a editoval ročenku IAB Europe Digital Advertising Yearbook DAY 2013. Hando má titul MA of Communications z Ohio University (USA).

 

     Mark Tungate, autor a redakčný riaditeľ Epica Awards (UK/Francúzsko)

Mark Tungate je britský novinár žijúci v Paríži. Mark je autorom šiestich kníh o brandingu a marketingu, vrátane bestellov Adland: A Global History of Advertising, Luxury World: The Past, Present and Future of Luxury Brands and Branded Beauty: How Marketing Changed the Way We Look. Jeho články sa objavili v publikáciách od Campaign and Advertising Age po Financial Times. Takisto má pravidelný stlpček vo francúzskom časopise o reklame Stratégies. Popri písaní je Redakčným riaditeľom a koordinátorom poroty na Epica Awards, jediných kreatívných oceneniach hodnotených marketingovými novinármi. www.tungateinparis.com

Partneri

Mediálni partneri

Podobné podujatia

18. okt 2016 - 19. okt 2016
GRAND HOTEL BELLEVUE****
25. okt 2016 to 26. okt 2016
Radisson Blu Carlton Hotel Bratislava
03. nov 2016 to 04. nov 2016
Hotel Alexandra, Púchov
22. nov 2016
hotel Mercure Bratislava