LIVING ON THE EDGE 2017

11. apr 2017
Radisson Blu Carlton Hotel Bratislava

Digitál je dnes to, čo mení fungovanie tohto trhu. Pozrite sa s nami na to, ako zmenil myslenie zadávateľov a ako sa novým podmienkam prispôsobili médiá. Living on the edge je úspešná konferencia zameraná na český a slovenský mediálny a marketingový trh. Program konferencie je rozdelený do dvoch sál, v každej sále je pre návštevníkov pripravený výživný program.

Všetko čo potrebujete vedieť, aby ste prežili budúcnosť

 

MARKETING SUMMIT

CUSTOMER EXPERIENCE (CX)

Customer Experience - nová úloha moderného marketingu

Zákaznícka skúsenost, všetci o nej hovoria a nikto nevie, čo to je. My vám to vysvetlíme.

Marian Timoracký, managing director United Consultants

 

Zo zákazníka sa stal novodobý Big brother! Sleduje vašu značku aj tam, kde to najmenej čakáte

Ako sa na nové nároky zákazníka pripraviť?

Daniel Minárik, CEO Korner

 

Smart zákazník: Aký je a ako si ho získať?

Nový zákazník neodpúšťa chyby. Ako sa im vyhnúť?

Martin Marko, CX evanjelizátor

 

CASE STUDY

Čo všetko môžete urobiť pre svojho zákazníka? Ukážeme vám, čo ocení, čo ho motivuje, kedy nakúpi.

Stanislav Cintavý, výkonný riaditeľ Bepon

Zuzana Janove, PR Manger IKEA Bratislava

Kilic Arslanturk, market lead Staffino, exCEO Starbucks Turecko

 

Existuje dokonalé Customer Experience?

Áno, ak dodržíte niekoľko kľúčových pravidiel.

Andrea Vlčeková, Account Director Ipsos Customer Experience Management

 

NOVÉ TECHNOLÓGIE – Niekedy dobrý sluha, niekedy zlý pán

Čo môžu urobiť značky preto, aby si zákazník vybral práve ich produkt?

 

SOCIÁLNE SIETE – Nepreceňujte ich

Aký je zákazník na sociálnych sieťach a čo mu na Facebooku určite neponúkajte!

Marek Didák, creative director Hype

Matúš Kvas, social media manager Seesame

Svetlana Zasteba, Digital media expert Rusko

 

TRENDY V CUSTOMER EXPERIENCE

Existuje ideálna stratégia ako vstúpiť do sveta zákazníka? Ako malá chyba v dizajne odradí zákazníka.

Michal Blažej, partner & director Lightening Beetle

 

REKLAMNÉ KAMPANE, KTORÉ NAOZAJ PREDÁVAJÚ

Ukážky najefektívnejších kampaní Európy.

 

MEDIA SUMMIT

Rok 2016 pohľadom lídrov: Výzvy na rok 2017

Ako sa mení mediamix: Aké je dnes pre zadávateľov najoptimálnejšie riešenie?

Televízia budúcnosti z pohľadu distribúcie, obsahu a príjmov

Mediálne domy: Monetizácia obsahu v online - čo vystrieda Piano?

Programmatic buying: Budú nakupovať reklamu už len automaty?

Budúcnosť distribúcie obsahu médií z pohľadu operátorov

Ivan Antala, generálny riaditeľ Rádio Expres

Alexej Fulmek, generálny riaditeľ Petit Press

Marcel Grega, generálny riaditeľ JOJ Group

Michal Hanák, riaditeľ zodpovedný za digitálny obsah Mafra Digital

Martin Heržo, obchodný riaditeľ JOJ Group

Petr Horák, zástupca riaditeľa sekcie nových médií a diverzifikácie skupiny Nova

Lukáš Hraňo, generálny riaditeľ mediálneho domu KOŠICE:DNES

Vlastimil Lakatoš,  Slovenská asociácia pre káblové telekomunikácie

Alexandra Mihók-Kvietková, marketingový riaditeľ mediálneho domu KOŠICE:DNES

Andrej Miklánek, manažér Magio televízie

Alexander Máťuš, výkonný riaditeľ ZenithOptimedia Slovakia

Václav Mika, generálny riaditeľ RTVS

Anton Molnár, hovorca a riaditeľ Podnikovej a marketingovej komunikácie Slovnaft

Matthias Settele, generálny riaditeľ televízie Markíza

 

* Zmena programu vyhradená

Marketing:

Marian Timoracký, managing director United Consultants

Daniel Minárik, CEO Korner

Martin Marko, CX evanjelizátor

Stanislav Cintavý, výkonný riaditeľ Bepon

Zuzana Janove, PR Manger IKEA Bratislava

Kilic Arslanturk, market lead Staffino, exCEO Starbucks Turecko

Andrea Vlčeková, Account Director Ipsos Customer Experience Management

Marek Didák, creative director Hype

Matúš Kvas, social media manager Seesame

Svetlana Zasteba, Digital media expert Rusko

Michal Blažej, partner & director Lightening Beetle

 

Médiá:

Ivan Antala, generálny riaditeľ Rádio Expres

Alexej Fulmek, generálny riaditeľ Petit Press

Marcel Grega, generálny riaditeľ JOJ Group

Michal Hanák, riaditeľ zodpovedný za digitálny obsah Mafra Digital

Martin Heržo, obchodný riaditeľ JOJ Group

Petr Horák, zástupca riaditeľa sekcie nových médií a diverzifikácie skupiny Nova

Lukáš Hraňo, generálny riaditeľ mediálneho domu KOŠICE:DNES

Vlastimil Lakatoš,  Slovenská asociácia pre káblové telekomunikácie

Alexandra Mihók-Kvietková, marketingový riaditeľ mediálneho domu KOŠICE:DNES

Andrej Miklánek, manažér Magio televízie

Alexander Máťuš, výkonný riaditeľ ZenithOptimedia Slovakia

Václav Mika, generálny riaditeľ RTVS

Anton Molnár, hovorca a riaditeľ Podnikovej a marketingovej komunikácie Slovnaft

Matthias Settele, generálny riaditeľ TV Markíza

Údaje označené hviezdičkou sú povinné.
Účastnický poplatok
Vybraný účastnický poplatok: účastnícky poplatok -- 149 € bez DPH (178.8 € s DPH) na osobu
Účastnícky poplatok v sume 149 eur bez DPH je platný do 28.2.2017. Od 1.3.2017 bude cena pre 1 osobu 179 eur bez DPH
Konečná cena Vám bude potvrdená e-mailom.
Zl'avy
Výsledná cena je 149 € bez DPH (178.8 € s DPH) na osobu.
Všeobecné obchodné podmienky
Zaslaním vašej prihlášky vyjadrujete súhlas s uvedenými Všeobecnými obchodnými podmienkami.
Kontaktná adresa

MAFRA Slovakia, a.s.
Nobelova 34
836 05 Bratislava 3

Spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri
Okresného súdu Bratislava I, odd.: Sa,
vložka č.: 476/B.

IČO: 31333524
DIČ: 2020298984
IČO DPH: SK2020298984

Bankové spojenie:
č. účtu: 2626844466/1100
banka: Tatra banka, a.s.
BIC: TATRSKBX
IBAN: SK13 1100 0000 0026 2684 4466

Zrušiť

Partneri

Partner:

Mediálni partneri:

Podobné podujatia

30. Mar 2017
Radisson Blu Carlton Hotel Bratislava
30. Mar 2017
Radisson Blu Carlton Hotel Bratislava
25. apr 2017
Hotel Saffron