LIVING ON THE EDGE 2017

05. apr 2017
Radisson Blu Carlton Hotel Bratislava

Digitál je dnes to, čo mení fungovanie tohto trhu. Pozrite sa s nami na to, ako zmenil myslenie zadávateľov a ako sa novým podmienkam prispôsobili médiá. Living on the edge je úspešná konferencia zameraná na český a slovenský mediálny trh a marketingový trh. Program konferencie je rozdelený do dvoch sál, v každej sále je pre návštevníkov pripravený výživný program.

Všetko čo potrebujete vedieť, aby ste prežili budúcnosť

MARKETING SUMMIT

  • Smart zákazník

Ako prilákať zákazníka do predajne a ako ho motivovať k nákupu. Čo môžu urobiť značky preto, aby si zákazník vybral práve ich produkt.

(Zákonitosti správania sa zákazníka na predajnom mieste a nástroje ako ho osloviť.)

  • Zabudnite na big dáta, sú tu smart dáta - ako jeden z kľúčových zdrojov pre marketing, z ktorého prifitujú ako retaileri tak dodávatelia produktov.

(Aké všetky dáta môžeme získať o zákazníkovi z mieste predaja a ako to všetko využiť v prospech značky)

  • Trendy: Aké príležitosti prinášajú nové technológie a digitalizácia pohybu zákazníka pre maloobchod a dodávateľov/výrobcov a značky?

Na jednej strane výhoda pre značku, na druhej strane hrozba pre zákazníka?

  • Smart technológie v praxi

Čo platí na smart zákazníka, ako ho získať pre svoju značku

  • Ako budovať pozitívnu zákaznícku skúsenosť, ktorá je alfou omegou budovania dlhodobej lojality k značke v modernej dobe.

Nástroje a prípadové štúdie

  • Dokáže vybudovať pozitívnu zákaznícku skúsenosť aj veľká korporácia?

Alebo treba personalizovaný prístup, ktorý zvládne len malá firma.

  • Prípadové štúdie budovania pozitívnej zákazníckej skúsenosti
  • Prípadové štúdie efektívnych komplexných reklamných kampaní

Efektívne kampane alebo kreativne kampane – je v nich rozdiel?

 

Ďalšie témy:

  • Zákazník v kamennej predajni a na internete – je rovnaký?

Ako získať zákazníka v online?  

Je Facebook konečne už predajný kanál?

Ako vyzerá zákazník na sociálnych sieťach a čo mu na Facebooku určite neponúkajte.

Sú zľavy prežitý fenomén?

Nestačí si najať youtubera, potrebujete premyslenú cestu.

  • Značky, ktoré komunikujú len v online a oplatí sa im to!

 

MÉDIÁ SUMMIT

  • Televízia budúcnosti

Ako sa zmení sledovanie televízie?

Obsah, ktorý privedie diváka k obrazovke? Budeme pozerať iba šport?

Ako vytvoriť návyk sledovania TV

  • Nákup televíznej reklamy v budúcnosti – budú stále rozhodovať peoplemetre a GRP?
  • Programmatic buying – ako ovplyvní cenovú politiku médií, ako ovplyvní fungovanie mediálnej agentúry?
  • Ako sa bude merať sledovanosť v online?

Recept na vypredanosť televízií s presahom na Česko.

  • Verejnoprávna televízia a vízie jednotlivých kandidátov.
  • Vlastné spravodajstvo v online – obsah&biznis plán
Údaje označené hviezdičkou sú povinné.
Účastnický poplatok
Vybraný účastnický poplatok: účastnícky poplatok -- 149 € bez DPH (178.8 € s DPH) na osobu
Účastnícky poplatok v sume 149 eur bez DPH je platný do 28.2.2017. Od 1.3.2017 bude cena pre 1 osobu 179 eur bez DPH
Konečná cena Vám bude potvrdená e-mailom.
Zl'avy
Výsledná cena je 149 € bez DPH (178.8 € s DPH) na osobu.
Všeobecné obchodné podmienky
Zaslaním vašej prihlášky vyjadrujete súhlas s uvedenými Všeobecnými obchodnými podmienkami.
Kontaktná adresa

MAFRA Slovakia, a.s.
Nobelova 34
836 05 Bratislava 3

Spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri
Okresného súdu Bratislava I, odd.: Sa,
vložka č.: 476/B.

IČO: 31333524
DIČ: 2020298984
IČO DPH: SK2020298984

Bankové spojenie:
č. účtu: 2626844466/1100
banka: Tatra banka, a.s.
BIC: TATRSKBX
IBAN: SK13 1100 0000 0026 2684 4466

Zrušiť

Podobné podujatia

MAREC 2017
Radisson Blu Carlton Hotel Bratislava
25. apr 2017
Hotel Saffron