ONLINE SUMMIT 2016

27. sep 2016
hotel Mercure Bratislava

Prebiehajúca digitalizácia mení zákazníka, médiá, značky i celý trh. Hoci je internet aktuálne najrýchlejšie rastúcim médiom, najväčší zisk si z trhu odnášajú jeho dominantní hráči: Google & Facebook. Ako uspieť v tvrdej konkurencii gigantov?

Viac na Online Summite.

8:30 – 9:00 – registrácia účastníkov

 

9 00 – 9 30

Trendy v digitálnom správaní spotrebiteľov prinášajú pre značky nové príležitosti

Andrej Vallo, TAM Director TNS Slovakia s.r.o.

 

9 30 – 10 30 Blok pripravený v spolupráci s ADMA

Miesta, kde sme zákazníkov doteraz nehľadali a mali by sme

 

Social media vojna: Instagram vs. Snapchat

Ktorými kanálmi by mali firmy komunikovať a ako správne prerozdeľovať content? 

Martin Kukoľ, PS:Digital

 

Facebook Messenger boti - kde môžu pomôcť a kde naopak nie

Ako vlastne fungujú messenger boti a aké nové marketingové príležitosti prinášajú značkám?

Martin Woska, Triad Advertising

 

Menšie reklamné systémy, ktoré u nás fungujú

Twitter, Waze, a Foursquare. Aj tu môžete mať svoju reklamu.

Daniel Duriš, Pizza SEO

 

Social Products - Splňme priania a zákazníci nájdu nás

Prečo sa vyplatí tvoriť produkty šité na mieru a ako to urobiť.

Matej Michlík, digita.sk

 

10 30 – 10 45 Coffee Break

 

10 45 – 11 30

Natívna reklama, v ktorej vyhráva každý

Tomáš Kálmán (444.hu)

Peter Nagy (SME Creative)

Tomáš Grečko (Seesame)

 

11 30 – 12 00

Programmatic buying, budúcnosť plánovania reklamy?

Ako ho využiť  pre efektívnejší nákup reklamy

Jakub Gabriš, iProspect

 

Kto má plánovať mediálny nákup na sociálnych sieťach? Mediálka vs. Digitálka?

Maru Mitlíková, Triad advertising

Tomáš Gregor, Digiline

 

12 00 – 13 00 obed

 

13 00 – 14 00

Digitálne výzvy mediálneho biznisu: Adblock, banner, online video: ako namixovať úspešný biznismodel?

Peter Mačinga, Petit Press

Dávid Csino, Mafra Slovakia

Michal Žatkuliak, Ringier Axel Springer, predseda IAB Slovakia

 

14 00 – 14 30

Recommendation widget – nová cesta pre média, ako si vzájomne medzi sebou „kupovať“ čitateľov

Magnus Hultman, Strossle – empowering content, Sweden

 

14 30 – 15 00

Ako monetizovať digitálny obsah? 

Case Study  vydavateľstvo Burda Praha a ich cesta k úspešnému digitálnemu publikovaniu

Barbara Horváthová, CoverPage 

 

15 00 – 15 30

Komunita & lovebrand v online - Sú účinnou zbraňou proti Facebooku a Googlu?

Vlastný obsah, ktorý pritiahne ľudí. Ako z čitateľov spraviť zákazníkov a čo všetko budete na to potrebovať?

Markéta Plichtová, Jano Šifra, Sóda magazín

* zmena programu vyhradená

 

Tomáš Kálmán:

Od novembra 2005 zastával pozíciu country manažéra pre Maďarsko v spoločnosti ETARGET a od roku 2009 funkciu Head of Strategic Partnership, kde mal na starosti rozbeh spoločnosti na trhoch v Srbsku, Chorvátsku, Rumunsku a Bulharsku. Po krátkom spôsobení v Piano Media nastúpil do vydavateľstva W Press a.s. na pozíciu obchodného riaditeľa, kde mal na starosti predaj reklamy v printe a online pre časopis Týždeň. Od júna 2015 spôsobí v Budapešti ako obchodný riaditeľ spravodajského portálu 444.hu. Je členom pracovnej skupiny natívnej reklamy v IAB Hungary.

Michal Žatkuliak:

Založil a vybudoval najnavštevovanejší športový portál Sport.sk. Posledných 10 rokov viedol obchodné oddelenie Azetu, najväčšieho online vydavateľa. Spoločnosť sa 1. júna formálne spojila s vydavateľstvom Ringier Axel Springer Slovakia a vytvorili tak najväčší mediálny dom na Slovensku, kde sa stal obchodným riaditeľom. V súčasnosti bol zvolený za predsedu IAB Slovensko.

Martin Kukoľ, Head of Visual Communication, PS: Digital

Ako hudobný manažér a booker z hudobného priemyslu plynulo prešiel k marketingu a v digitálnej agentúre PS:Digital pôsobí na pozícii Head of Visual Communication. 


Martin Woska, Chief Creative & Strategy Director, TRIAD Advertising

Viac ako 10 rokov v marketingu. Najprv na strane klienta videol online marketingové oddelenie, v súčasnosti je spolumajiteľ a Chief Creative & Strategy Director TRIADu. Pod jeho strategicko-kreatívnym vedením vznikajú kampane pre klientov ako adidas pre 7 krajín európy, O2, Kofola, Rajo a mnohé ďalšie.


Daniel Duriš, senior konzultant Pizza SEO


Daniel Duriš je jedným z troch senior konzultantov v Pizza SEO. Pracuje v oblasti optimalizácie pre vyhľadávače pre klientov už od roku 2003. Dnes sa popri SEO špecializuje aj na použiteľnosť, prístupnosť webových stránok a štatistické nástroje ako Google Analytics a Tag Manager.


Matej Michlík, Head of Social, digita.sk

Matej sa po desiatich rokoch strávených v Prahe vrátil na Slovensko, aby pomohol založiť novú agentúru pre sociálne médiá. Keďže takúto činnosť už má za sebou pre najväčšiu mediálnu agentúru v ČR, je sám zvedavý, ako ho po profesnej stránke Slovensko po návrate privíta.

 

Maru Mitlíková, výkonná riaditeľka, Triad Advertising

Maru Mitlíková začínala v reklamnej agentúry pred štyrmi rokmi. Nastúpila ako accountka, dnes agentúru vedie z pozície výkonnej riaditeľky.

 

Tomáš Gregor, CEO, Digiline

Skúsenosti pracoval ako eCommunication manager vo VÚB banke, country manager vo výskumnej agentúre Gemius, a tiež sa zaoberal programovaním alebo zastupovaním služby americkej spoločnosti Finch pre automatizáciu AdWords. Dnes je CEO v mediálno-digitálnej agentúre Digiline.  

 

Magnus Hultman, Strossle – empowering content, Sweden

Magnus je vo Švédsku známy tým, že neustále prichádza s novými nápadmi. Spolupracoval na video platforme Smarclip, v technologickej firme zaoberajúcej sa video adservermi Videoplaza a tiež pracoval na web analytickej platforme Instadia/Omniture. V roku 2016 bol vo Švédsku nominovaný ako zakladateľ roka.

 

Markéta Plichtová, social media manager, O2 Slovakia

 

Ján Šifra, šéfredaktor magazínu Soda

Peter Nagy:

Peter Nagy ešte ako študent žurnalistiky pracoval ako redaktor v anglickej sekcii Slovenského rozhlasu, neskôr editoval áno! online magazín. Ako projektový manažér vo vydavateľstve Petit Press založil portál Fičí.sk, ktorý mesačne navštívi štvrť milióna čitateľov. Neskôr vo vydavateľstve založil obsahové a kreatívne štúdio SME Creative, ktoré sa špecializuje na tvorbu natívnej reklamy, najmä sponzorovaného obsahu.

Peter Mačinga

Peter Mačinga už takmer 10 rokov zodpovedá vo vydavateľstve Petit Press za oblasť predaja inzercie a marketingu. Predtým pôsobil na rovnakej pozícii v konkurenčnom vydavateľstve Perex. Členom predstavenstva spoločnosti bol do augusta 2006.

Michaela Benedigová

Managing Director and Partner, Seesame Communication Experts. Michaela Benedigová pôsobí v oblasti marketingu, PR a komunikácie už 20 rokov. Svoju marketingovú kariéru začala v roku 1993 v podniku zahraničného obchodu Chirana Export Import na pozícii marketingovej manažérky, od roku 1997 pracuje v Interel/Seesame Communication Experts. Špecializuje sa na programy riadenia reputácie, issue management a krízovú komunikáciu.

Jakub Gabriš, Head of Innovations & New Business, iProspect

V marketingu pracuje vyše desať rokov, z toho štyri  roky sa zameriava na online. V poslednej dobe sa najviac venuje novinkám v online, sociálnym sieťam, reklame na mobiloch a online videu.

 

Barbara Horváthová, Key account manager, CoverPage 

V IT, so zameraním na vývoj mobilných aplikácií a digitálne publikovanie, začala pracovať pred piatimi rokmi. Stála pri začiatkoch platformy CoverPage, kde pracuje dodnes. Venuje sa spolupráci s kľúčovými klientmi, rozvoju dlhodobých vzťahov a príprave projektov cielených na zahraničné trhy. 

Ján Šifra

začínal v PR agentúre Neopublic, niekoľko rokov potom pôsobil na strane klienta (medzinárodný marketing pre reklamnú sieť Etarget) a ako freelance konzultant. V súčasnosti vedie contentovú agentúru Folk, do ktorej portfólia patrí aj projekt Sóda.

Markéta Plichtová

pôsobila ako marketingová a PR manažérka v rôznych kultúrnych organizáciách (SNM, MFF Bratislava, MF Divadelná Nitra, Bratislava v pohybe, Balet Bratislava a iné). Od roku 2012 pracovala pre spoločnosť O2 Slovakia ako špecialista on-line marketingovej komunikácie. V súčasnosti sa v O2 stará o sociálne médiá a koordinuje magazín Sóda.

 

 

Podobné podujatia

21. sep 2017
HOTEL SAFFRON
26. sep 2017
Mercure Bratislava Centrum Hotel
28. sep 2017
HOTEL DEVÍN