ONLINE SUMMIT 2017

26. sep 2017
Mercure Bratislava Centrum Hotel

ONLINE SUMMIT 2017

Komunikácia pod vplyvom influencerov, komunít a sociálnych sietí   

Online summit sa každý rok zaoberá najdôležitejšími trendmi v online marketingu. V tomto roku je jedným z najväčších trendov influencer marketing.  Aj z tohto dôvodu, je Online summit venovaný práve tejto téme. Nezabúdame však ani na iné oblasti digitálneho sveta – ako  sú komunity a komunikácia na sociálnych sieťach.

Influencer marketing

  • Prečo značky milujú influencerov?
  • Príležitosti a trendy v influencer marketingu
  • Ako youtube a iné sociálne médiá pomáhajú influencerom?
  • Case studies & úspešné príbehy
  • Riziká spolupráce s influencermi

Excelentná social media stratégia v praxi

Komunity a ich potenciál pre značky

Konferencia je inšpiráciou nielen pre marketétov, ale pre všetkých, ktorí pôsobia v oblasti marketingovej komunikácie: kreatívne a digitálne agentúry, PR, ale aj pre freelancerov.

ONLINE SUMMIT 2017:      POMOC! SVET OVLÁDLI INFLUENCERI

9:00 – 9:30    registrácia

9:30 – 9:40    úvodné slovo moderátor

9:40 – 10:15  DARE-OLIVER: Influenceri a technológie
Michael pochádza z agentúry Dare, ktorá patrí pod spoločnosť Oliver, ktorá na Slovensku vytvára kreatívu pre klienta 02. Michael má na starosti strategický vývoj v oblasti technológií a nový biznis v agentúre, ako aj digitálny vývoj agentúry Dare. Predtým než prijal ponuku v spoločnosti Dare, pracoval pre mediálnu agentúru Havas, kde zodpovedal za technológie a inovácie.

Michael Olaye, Dare – Oliver, Londýn

10:15 – 10:45 TUBBR.NET: Bublina, čo rýchlo spľasne
Je marketing s influencermi bublina, ktorá rýchlo spľasne?  Stačí sa dohodnúť so známym  a populárnym človekom? A čo všetko sa dá maximalizovať?

Peter Sládeček, CEO tubrr.net  

 

10:45 – 11:00  coffee break

11:00 – 12:00  OMG: Rozprávka o univerzálnom kľúči
Sú kritériá pre spoluprácu s influencermi univerzálne? Existuje kľúč, ktorý bude pasovať pre ktorúkoľvek značku? Aké stratégie fungujú a na čo sa zamerať? Na followerov, content, alebo na engagement?

Linda Bezáková, Head of Content Omnicom Media Group 

STARMEDIA: Celebrita / influencer = Povedomie / lojalita
Vedia marketéri rozoznať excelentnú exekúciu od celebritného endorsementu v sociálnych médiách? Je viac povedomie celebrity, alebo lojalita influencera?

Andrea Petriščáková, Digital Department Director, Starmedia Co

PLAYGROUND 13: Video má zlaté dno
Influencer ako súčasť video marketingovej stratégie. Aké sú nároky na vloggera a aké na influencera v čoraz plnšom svete online videa?  

Ladislav Shadex Bóna, online video specialist, Playground 13

 

12:00 – 13:00  obed

SLÁVNE A/ALEBO ÚSPEŠNÉ PRÍBEHY

13:00 – 16:30  ELITE SOLUTIONS: Hurá, máme firmu na Instagrame!
Chytáme sa za hlavu, keď vidíme značky na Insta. Pomôže im pár rád po experimentoch a rozhovoroch v agentúre o ktoré sa oplatí oprieť?  

Peter Šurín, Strategy director, Elite Solution

ADIDAS: Všetci bežia!
Alebo Ako Adidas online s offlineom prepojil a vybudoval komunitu bežcov.

Emil Skákala , Brand Marketing Manager, Adidas Central Europe East

MILKA: Influenceri na čokoládový pohon
Milka je jedna zo značiek, ktorá má dlhodobé skúsenosti s využívaním influencerov. Artem predstaví najefektívnejšie kampane, ktoré naozaj fungovali.

Artem Mazur, brand manažér Milka
 

SLSP: Zo SubBrandu SuperBrand
Ako sa zo SubBrandu dá urobiť SuperBrand. alebo Ako si Space účty cez Selassieho odomkli cestu k mladým.

Natália Vargová, account director Core4
Martin Hýrošš,  Digital Marketing & Media specialist, Slovenská sporiteľňa
 

GLOBSEC: Hoaxom proti hejtu
Expl0ited a Selassie medzi sebou rozpútali hejt na základe falošnej správy a zasiahli pol milióna ľudí. Čo by v agentúre dnes urobili inak?

Peter Jančárik, Strategist & Partner, Seesame

 

VOLIS: SMS 2017
Ako dnes budovať značku na sociálnych sieťach? A ako použiť SOCIAL MEDIA STRATEGY na posilnenie imidžu, podporu predaja, alebo návštevnosť webu?  

Martin Volek, CEO Volis International & Google Partners Certified Trainer

 

 

* zmena programu vyhradená

Michael Olaye, Chief Technology Officera z Oliver/ CEO Dare London

Michael pochádza z agentúry Dare, ktorá patrí pod spoločnosť Oliver, ktorá na Slovensku vytvára kreatívu pre klienta 02. Michael má na starosti strategický vývoj v oblasti technológií a nový biznis v agentúre, ako aj digitálny vývoj agentúry Dare. Predtým než prijal ponuku v spoločnosti Dare, pracoval pre mediálnu agentúru Havas, kde zodpovedal za technológie a inovácie.

 

Peter Sládeček, CEO Tubrr.net

Peter  je CEO multikanálovej siete Tubrr, ktorá pôsobí v Prahe. Je platformou pre youtuberov  - agreguje príspevky youtuberov so sociálnych sietí  (YouTube, Facebook, Instagram a Twitter). Zároveň poskytuje komplexný servis pre youtuberov. Peter Sládeček je osobou, ktorá celý tím profesionálov v agentúre vedie.
 

Linda Bezáková, Head of Content Omnicom Media Group

V oblasti marketingu a komunikácie sa pohybuje viac ako pätnásť rokov. Od roku 2008 viedla na Slovensku TBWA/ Bratislava, dcérsku spoločnosť Omnicom Media Group, ktorá zabezpečovala komunikačné stratégie a kreatívne riešenia pre globálnych aj lokálnych klientov. V OMG Slovakia sa v súčasnosti venuje komunikačným  projektom a tvorbe obsahu.

 

Andrea Petriščáková, Digital Department Director, Starmedia Co

V mediálnej agentúre Starmedia Co Andrea vedie od júna 2016. Predtým pracovala v pozícii Senior Account Managera, skúsenosti a zručnosti získala pri práci s klientmi ako je Coca – Cola či H&M. Zodpovedala za mediálnu stratégiu, plánovanie a vývoj kampaní. Dnes svoju pozornosť sústredí pre klientov v online prostredí.

 

Ladislav Shadex Bóna, online video specialist, Playground 13, Youtube Strategy Manager v TV Markíza 

Pracuje ako špecialista na online video v produkčnej agentúre Playground 13. Radil klientom,
ako dostať brand na YouTube a ako s ním pracovať. Okrem toho prednáša v Slovak Business
Agency a spravuje youtubový kanál pre archív televízie Markíza. Za sebou má aj stáž
v produkčnom štúdiu Minisumo Sydney ako production assistant. Je tiež vášnivý fotograf,
ktorého môžete poznať pod prezývkou Shadex.

 

Peter Šurín, Strategy director, Elite Solution

Pôvodne freelancer v oblasti tvorby webových stránok a komunikácie. Od roku 2007 pôsobí v agentúre Elite Solution , kde sa postupne venoval vývoju, projektovému riadeniu, obchodu až po súčasnú pozíciu Strategy directora. Posledné roky sa venoval návrhu väčšiny online komunikácie pre mobilného operátora O2 Slovensko, Sberbank Slovensko, VIAMO a pre iné značky či projekty. 

 

Emil Skákala , Brand Marketing Manager, Adidas Central Europe East

Emil vyštudoval  aplikovanú ekonómiu na UK v Bratislave a absolvoval jeden semester na Nemeckej Universität Siegen. Pre adidas Central Europe East pracuje viac ako šesť rokov. Začínal ako Category Manager, kde bol zodpovedný za tvorbu produktového portfólia pre lifestyle-ovú značku adidas Originals. V súčasnosti pôsobí ako Brand Marketing Manager pre športy Outdoor a Beh - ktorého súčasťou je komunita adidas Runners.  V rámci tejto pozície zodpovedá za tvorenie lokálnej  brand marketingovej stratégie a dohliada na aktivity v našom regióne. Na konferencii bude hovoriť o tom ako sa komunita z online prostredia dokáže prepojiť s offline prostredím.
 

Adéla Marešová, Sun Marketing

Adéla pracuje v Sun Marketingu ako Senior Social Media Specialist. Stará o sociálne siete značiek dm drogerie markt, Centropen, Nominal a ďalšie. Pripravuje klientské školenia sociálnych sietí, influencer marketingu a copywriterstva.

 

Dominika Lukášová,  Sun Marketing

V Sun Marketingu se Dominika okrem sociálnych sietí pre značky  Borotalco či Medovník stará tiež o výber a komunikáciu s influencermi. Pracuje na svojom vlastnom blogu Dom by dom a parí k vyhľadávaným blogerkám na českej scéne.

 

Artem Mazur, brand manažér Milka v Mondelēz International

Artem pôsobí v spoločnosti Mondelēz Internationalod roku 2014. Artem Mazur predstaví úspešné case study a vysvetlí, prečo Milka dlhodobo spolupracuje s youtubermi a oslovuje miléniálov v jednotlivých kampaniach a aké výsledky táto spolupráca generuje.

 

Natália Vargová, account director Core4

Natália vyštudovala marketingovú komunikáciu. Pracuje v Core4 ako Account director, vedie team account managerov, projektových managerov a webových analytikov a UX dizajnérov. Súčasťou jej práce je okrem riadenia aj príprava online komunikácie pre kľúčových klientov ako je Slovenská sporiteľňa, Fernet Stock, Amundsen, Pierre Baguette a ďalších. Do online reklamy prišla zo sieťovej agentúry DDB Needham, kde viedla account team a ATL projekty pre klientov McDonald´s, Henkel, Šariš, ExxonMobile a ďalších.

 

Martin Hýrošš, Digital Marketing & Media specialist, Slovenská sporiteľňa

Martin rozbehol svoju marketingovú kariéru najskôr v agentúre. Od roku 2015 však  prešiel na stranu klienta, do Slovenskej sporiteľne na oddelenie Marketing and Digital services development. Pôsobí tam dodnes na pozícii Digital @ Media Marketing leader. Okrem vedenia teamu kolegov sa stará o tvorbu a rozvoj kreatívnej a mediálnej stratégie a celkovú komunikáciu značky Slovenská sporiteľňa a jednotlivých subbrandov, ako je napríklad space.sk – účty pre mladých.

 

Martin Volek, CEO Volis International & Google Partners Certified Trainer

Vďaka štúdiu MBA vo Viedni sa Martin Volek začal špecializovať na online marketing. Dnes je riaditeľom digitálnej agentúry Volis International, ktorá patrí medzi lídrov vo vzdelávaní v online marketingu. Špecializuje sa na strategické online poradenstvo a správu digitálnych reklamných kampaní na Slovensku, ako i vo svete. Medzi klientov patria napríklad Peugeot, Volvo, SOS electronic, Stella Artois, Rakúsky turizmus, ako aj Slovenské národné divadlo.
Prednáša v zahraničí na konferenciách a univerzitách, od roku 2016 je certifikovaným Google Partners trénerom.

 

Peter Jančárik, Strategist & Partner, Seesame
Vedie kreatívny a digitálny tím v agentúre Seesame. Má na starosti strategické riadenie klientov a kampaní, ako aj rozvoj online, social, contentu a influencer marketingu. S kolegami pracuje pre klientov ako IKEA, adidas, Dell, Hubert, Onlia, Globsec, Zastúpenie Európskej komisie a ďalších. Jeho vášňou je boj proti dezinformáciám, je spoluzakladateľom projektu Konšpirátori.sk.

 

 

 

Partneri

Mediálni partneri:

               

 

Podobné podujatia

24. okt 2017 to 25. okt 2017
Radisson Blu Carlton
06. nov 2017 to 08. nov 2017
HOTEL GRAND JASNÁ
09. nov 2017 to 10. nov 2017
WELLNESS HOTEL CHOPOK
21. nov 2017
Holiday Inn Trnava