Ako zarábať na vernostnom programe

05. apr 2016
MERCURE BRATISLAVA CENTRUM HOTEL

Väčšina vernostných programov zákazníkom nič neprináša a nedokáže ich motivovať ku zmene správania. Najviac stoja firmy zbytočné peniaze. Naučte sa na vernosti svojich zákazníkov zarábať.

Víťazi prestížnych The Loyalty Awards z Londýna Vám ukážu, ako vybudovať úspešný vernostný program a trvalo ho rozvíjať.

Vernostný program GOPASS vytvorený firmou Pricewise pre Tatry Mountain Resorts, a.s. ocenila odborná porota The Loyalty Awards 2015 v Londýne hneď troma cenami:

  • Najlepší vernostný program roka v kategórii „travel“
  • Najlepšie CRM vo vernostnom programe
  • Najlepší vernostný program roka v Strednej a Východnej Európe

Viac o súťaži TU.

Vytvorte vernostný program na svetovej úrovni!

Pre koho je kurz určený?

Kurz je určený top manažérom stredných a veľkých firiem, ktorí majú pocit, že potrebujú vytvoriť vernostný program alebo upraviť ich súčasný program, ktorý im neprináša efekt a nenapĺňa očakávania.

Čo sa na kurze dozviete?

Kurz Vám priblíži problematiku vernostných programov, ukáže ako na ňom firma vie zarábať a zabezpečiť si vysoké a opakované objemy nákupov. Hlavnými témami kurzu bude:

  1. Vernostný program a stratégia firmy
  2. Druhy vernostných programov - ktorý typ vernostného programu je pre vás?
  3. Správny proces navrhnutia nového vernostného programu alebo vylepšenie existujúceho
  4. Cenové a necenové výhody programu - ako ich správne navrhnúť tak aby zarábali
  5. Ako rátať výnos a využiť zákaznícke dáta tak, aby sme zarobil

 

  8:30  - registrácia účastníkov
  9:00  - začiatok kurzu
10:30  - coffee break
12:30  - obed
16:00  - záver

Registrácia: 08:30 - 09:00

Začiatok: 09:00 - 10:30

Prestávka: 10:30 - 11:00

Prednáška: 11:00 - 12:30

Obed: 12:30 - 13:30

Prednáška: 13:30 - 15:00/16:00

 

Celým kurzom Vás prevedú odborníci na vernostné programy zo spoločnosti Pricewise, ktorí majú za sebou roky skúsenosti s prácou na dizajne a riadení vernostných programov. Každý z nich sa zameriava na inú oblasť problematiky vernostných programov, vzájomne sa dopĺňajú a spolu tvoria kompletný expertný tím:

 

Radek Hrachovec, Biznis kreatíva a marketingová komunikácia

  • 12 rokov pracoval pre Baťu, z toho 11 rokov priamo riadil Baťa klub
  • Založil, vybudoval a 4 roky manažoval vernostný program RENOME
  • V roli porotcu je pravidelný účastník "The loyalty awards“
  • Momentálne pracuje ako konzultant pri designovaní a manažovaní viacerých
    vernostných a zákazníckych programov

 

Milan Schnorrer, Priamy marketing a zákaznícka analytika

  • Spoluzakladateľ Pricewise a partner
  • Má rozsiahle skúsenosti z dizajnu a riadenia vernostných a zákazníckych programov
  • Dizajnoval úspešné direct marketingové stratégie s presným vyčíslením dopadu na tržby
  • Viedol viaceré projekty využívajúce marketingové prieskumy a analýzu pokladničných dát

 

Peter Krišťák, Vernostné schémy a stratégie chytrých zliav

  • Spoluzakladateľ Pricewise a partner
  • Má niekoľkoročné skúsenosti s nastavovaním stratégie, cien a produktovým dizajnom
  • Úspešne odpracoval viac než 50 pricingových a strategických projektov v 12 rôznych
    krajinách regiónu CEE
  • Skúsený konzultant, projektový manažér a realizátor biznis vylepšení so zameraním na výnosy

Partneri

Podobné podujatia

27. sep 2016
hotel Mercure Bratislava
08. okt 2016
Hotel Holiday Inn Bratislava
13. okt 2016
Chefparade, Bratislava