Ako zarábať na vernostnom programe

05. apr 2016
MERCURE BRATISLAVA CENTRUM HOTEL

Väčšina vernostných programov zákazníkom nič neprináša a nedokáže ich motivovať ku zmene správania. Najviac stoja firmy zbytočné peniaze. Naučte sa na vernosti svojich zákazníkov zarábať.

Víťazi prestížnych The Loyalty Awards z Londýna Vám ukážu, ako vybudovať úspešný vernostný program a trvalo ho rozvíjať.

Vernostný program GOPASS vytvorený firmou Pricewise pre Tatry Mountain Resorts, a.s. ocenila odborná porota The Loyalty Awards 2015 v Londýne hneď troma cenami:

  • Najlepší vernostný program roka v kategórii „travel“
  • Najlepšie CRM vo vernostnom programe
  • Najlepší vernostný program roka v Strednej a Východnej Európe

Viac o súťaži TU.

Vytvorte vernostný program na svetovej úrovni!

Pre koho je kurz určený?

Kurz je určený top manažérom stredných a veľkých firiem, ktorí majú pocit, že potrebujú vytvoriť vernostný program alebo upraviť ich súčasný program, ktorý im neprináša efekt a nenapĺňa očakávania.

Čo sa na kurze dozviete?

Kurz Vám priblíži problematiku vernostných programov, ukáže ako na ňom firma vie zarábať a zabezpečiť si vysoké a opakované objemy nákupov. Hlavnými témami kurzu bude:

  1. Vernostný program a stratégia firmy
  2. Druhy vernostných programov - ktorý typ vernostného programu je pre vás?
  3. Správny proces navrhnutia nového vernostného programu alebo vylepšenie existujúceho
  4. Cenové a necenové výhody programu - ako ich správne navrhnúť tak aby zarábali
  5. Ako rátať výnos a využiť zákaznícke dáta tak, aby sme zarobil

 

  8:30  - registrácia účastníkov
  9:00  - začiatok kurzu
10:30  - coffee break
12:30  - obed
16:00  - záver

Registrácia: 08:30 - 09:00

Začiatok: 09:00 - 10:30

Prestávka: 10:30 - 11:00

Prednáška: 11:00 - 12:30

Obed: 12:30 - 13:30

Prednáška: 13:30 - 15:00/16:00

 

Celým kurzom Vás prevedú odborníci na vernostné programy zo spoločnosti Pricewise, ktorí majú za sebou roky skúsenosti s prácou na dizajne a riadení vernostných programov. Každý z nich sa zameriava na inú oblasť problematiky vernostných programov, vzájomne sa dopĺňajú a spolu tvoria kompletný expertný tím:

 

Radek Hrachovec, Biznis kreatíva a marketingová komunikácia

  • 12 rokov pracoval pre Baťu, z toho 11 rokov priamo riadil Baťa klub
  • Založil, vybudoval a 4 roky manažoval vernostný program RENOME
  • V roli porotcu je pravidelný účastník "The loyalty awards“
  • Momentálne pracuje ako konzultant pri designovaní a manažovaní viacerých
    vernostných a zákazníckych programov

 

Milan Schnorrer, Priamy marketing a zákaznícka analytika

  • Spoluzakladateľ Pricewise a partner
  • Má rozsiahle skúsenosti z dizajnu a riadenia vernostných a zákazníckych programov
  • Dizajnoval úspešné direct marketingové stratégie s presným vyčíslením dopadu na tržby
  • Viedol viaceré projekty využívajúce marketingové prieskumy a analýzu pokladničných dát

 

Peter Krišťák, Vernostné schémy a stratégie chytrých zliav

  • Spoluzakladateľ Pricewise a partner
  • Má niekoľkoročné skúsenosti s nastavovaním stratégie, cien a produktovým dizajnom
  • Úspešne odpracoval viac než 50 pricingových a strategických projektov v 12 rôznych
    krajinách regiónu CEE
  • Skúsený konzultant, projektový manažér a realizátor biznis vylepšení so zameraním na výnosy

Partneri

Podobné podujatia

21. sep 2017
HOTEL SAFFRON
26. sep 2017
Mercure Bratislava Centrum Hotel
28. sep 2017
HOTEL DEVÍN
30. sep 2017
Hotel Bratislava