Namiesto bankrotu rozvoj

24. okt 2017
MERCURE BRATISLAVA CENTRUM HOTEL

Na prvý pohľad robia všetko správne. Firmy počúvajú zákazníkov, investujú do marketingu, realizujú výskum či vývoj. Aj tak však majú problém prežiť. Môže za tým stáť viacero dôvodov. Na začiatku napríklad neodhadli svoje sily a nabrali si úvery, ktoré ich ťažia. Alebo stratili kľúčového zákazníka. No v neposlednom rade sa do existenčných ťažkostí mohli dostať aj kvôli svojim obchodným partnerom. A kvôli tomu, že im neboli hradené faktúry. Koniec-koncov, kauza stavebného gigantu Váhostav hovorí sama za seba. V biznise totiž platí jedno pravidlo: ak poznáte svojho biznis partnera a máte o ňom dostatok informácií, situáciu vám to výrazne uľahčuje.

9.30h– 10.00h registrácia účastníkov

I.BLOK 10.00h – 11.30h

Poznaj svojho biznis partnera

Prečo by sa firma mala snažiť získať čo najviac poznatkov o svojom možnom budúcom biznis partnerovi a prečo len referencie nestačia? Kde môže firma informácie o inej spoločnosti získať a ako s nimi má následne pracovať? Čomu sa podnik vďaka dostatku poznatkov vie vyvarovať?

Markus Kuger, Senior Economist - Europe @Dun & Bradstreet
Patrik Ferko, riaditeľ na oddelení auditu, Deloitte
Aleš Mlátilík, CEO, Zľavomat

Obed 11.30h – 12.30h

II.BLOK 12.30h – 14.00h

Platenie faktúr

Hoci obchodný partner bol na začiatku dôveryhodný, neskôr sa dostal do problémov a prestal platiť faktúry. Čo neplatenie faktúr pre podnik znamená a ako dlho to dokáže zvládať sám? Ako sa má firma zachovať v prípade neplatenia faktúr a čo môže urobiť, aby ich zaplatené mala? Existuje univerzálny postup, ako sa dá pracovať s pohľadávkami?

Tomáš Jurík, MMCD Director pre krajiny strednej a východnej Európy, EULER HERMES SA, pobočka poisťovne z iného členského štátu
Vladimír Sirotka, Slovenská asociácia malých podnikov
Marek Krajčo, Sales Consultant D&B

Prestávka: od 14.00 – 14.30h

III. BLOK 14:30 – 16.00h

Potenciál biznisu

Každá firma sa chce rozvíjať. Neraz však potrebuje úvery, aby svoju expanziu dokázala financovať. Aké informácie sú potrebné pre úspešný rozvoj podnikania? Podľa akých kritérií sa pri napredovaní biznisu treba rozhodovať? Ako sa realizuje analýza potenciálu biznisu a v čom môže firme pomôcť.

Lukáš Okál, manažér rozvoja cloudových služieb v segmente malých a stredných podnikov
Maroš Kiska, zakladateľ firmy ZINC Euro
Simon Šomorjai, senior sales consultant D&B

* zmena programu vyhradená

Markus Kuger, Senior Economist - Europe @Dun & Bradstreet
Markus vyštudoval ekonomiku so špecializáciou na trhy práce, menovú politiku a európsku ekonomiku. Po práci v Európskom parlamente v Bruseli sa v roku 2010 zamestnal v spoločnosti Dun & Bradstreet’s Country Insight Services ako analytik rizík krajín, konkrétne Nemecka, Francúzska a Veľkej Británie. Taktiež prispieval do novín a magazínov a pravidelne prednášal pred medzinárodným publikom.

Tomáš Jurík, MMCD Director pre krajiny strednej a východnej Európy, EULER HERMES SA, pobočka poisťovne z iného členského štátu
Tomáš Jurík je absolventom Ekonomickej univerzity v Bratislave, začínal v Tatra banke. Tri roky riadil pobočku francúzskej spoločnosti Coface na Slovensku, so zameraním na celkový manažment pohľadávok. Bol zakladajúcim členom Asociácie slovenských inkasných spoločností a jej prvým generálnym sekretárom. Takmer dva roky pracoval ako obchodný riaditeľ personálnej agentúry Adecco. Od roku 2014 pôsobí v EULER HERMES – dva roky ako Country Manager na Slovensku a od roku 2016 ako Marketmanagement Marketing Commercial Distribution (MMCD) Director pre krajiny strednej a východnej Európy.

Lukáš Okál, manažér rozvoja cloudových služieb v segmente malých a stredných podnikov
Lukáš Okál je absolventom Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici, kde vyštudoval odbor Financie, bankovníctvo a investovanie so zameraním na Informačné technológie vo financiách a Finančný manažment. Počas štúdia spojil svoju vášeň k biznisu a IT, ktorému sa venuje aj teraz v Microsofte. Venuje sa rozvoju cloudových služieb na Slovensku v segmente malých a stredných podnikov. Najväčší potenciál vidí pravé v spomínanom segmente, pretože príchod cloudových služieb umožnil malým a stredným spoločnostiam využívať IT nástroje, ktoré pre tento segmente boli kedysi nedosiahnuteľné. Keď ma čas, tak bloguje na témy IT, osobného rozvoja a pod.

Simon Šomorjai, Senior Sales Consultant D&B
V roku 2004 spojil svoj kariérny život so spoločnosťou Dun& Bradstreet spol. s r.o. Postupne prešiel viacerými pozíciami aj v spoločnosti Bisnode. Za 13 rokov v konzultatívnom B2B predaji získal viaceré ocenenia skupiny Bisnode v Česku a na Slovensku.

 

Partneri

Generálny partner

 

Partner

Podobné podujatia