LOTE 2016

22. Mar 2016
Radisson Blu Carlton Hotel Bratislava

Ďalší ročník konferencie vydavateľstva MAFRA Slovakia, ktorej zameranie už klasicky prináša kľúčové informácie pre marketérov. Predstaví zmeny a trendy, ktoré aktuálne formujú odvetvie. Poskytnú inšpiráciu pre nastávajúce obdobie.

Konferencia už tradične zmapuje lokálny trh a medzinárodne uznávaní spíkri prinesú pohľady na dané trendy v širších súvislostiach.

Pri príležitosti konania konferencie sa samozrejme opäť poskytne priestor pre získavanie nových kontaktov a pre vytvárania neformálnych vzťahov.

 

Média summit program:

 

8:30 - 9:00   Príchod a registrácia účastníkov
 
9:00 – 10:15
Mediáne domy po roku. Aké výzvy ich čakajú tento rok? (otázky & odpovede)
Jozef Bajo, generálny riaditeľ vydavateľstva Bauer Media SK
Alexej Fulmek, generálny riaditeľ Petit Press
Vladimír Mužík, výkonný riaditeľ Mafra Slovakia
Matthias Settele, generálny riaditeľ skupiny Markíza
 
10:15 – 11:00
Nové mediálne projekty po roku
PhDr. Jiří Baumruk,  Parlamentné listy.sk
Michal Teplica, Media and Digital Services
Lukáš Fila, riaditeľ vydavateľstva NPress
 
11:00 – 11:15 Coffee break
 
11:15 – 12:00
Investigatívna žurnalistika, sloboda tlače – ako je na tom dnes? (panelová diskusia)
Dag Daniš, hlavný komentáror Aktuality.sk
Ivan Hamšík, riaditeľ obsahu Mafra Slovakia
Matúš Kostolný, šéfredaktor Denníka N
Marek Vagovič, šéf investigatívnej redakcie Aktuality.sk
 
12:00 – 13:00 Obed
 
13:00 – 13:15 Voľba mediálnej udalosti roka 2015
 
13:30– 14:15
Obchodná politika médií
TELEVÍZIE
Martin Heržo, obchodný riaditeľ JOJ GROUP
Florian Skala, riaditeľ Centra reklamy TV Markíza
RÁDIÁ
Lenka Čamborová, obchodná riaditeľka Expres Media, k.s.
Miriam Kittler, obchodná riaditeľka FUN MEDIA GROUP a. s.
Denis Roman, obchodný riaditeľ Radio Services
 
14:15 – 15:00
Mediálne projekty 2015 (panelová diskusia)
Marcel Grega, generálny riaditeľ JOJ GROUP
Silvia Majeská, programová riaditeľka skupiny Markíza
Eva Evita Urbaníková, šéfredaktorka magazínu Evita a majiteľka vydavateľstva Evitapress
 
15:00 – 15:30
Skupina Nova prichádza s unikátnou stanicou NOVA International
Petr Horák, riaditeľ sekcie nových projektov TV Nova
Skupina NOVA začiatkom roka odštartovala s úplnou novinkou, televíznou stanicou NOVA International. Ide o medzinárodnú verziu najsledovanejšej českej televízie Nova, ktorá na Slovensko prinesie to najlepšie z vlastnej tvorby skupiny Nova. NOVA International ponúka podobné programové modely ako televízia Nova v Českej republike, vysiela denne v priemere 6-8 hodín premiér v hlavnej sezóne a zameriava sa na úspešné programy vlastnej tvorby.
V súčasnej dobe sa slovenské publikum môže tešiť hneď z troch televíznych programov skupiny Nova: dvoch prémiových športových kanálov NOVA Sport 1 a NOVA Sport 2 a nového kanála NOVA International. Skupina Nova rokuje so všetkými veľkými prevádzkovateľmi platenej televízie o zaradenie kanála NOVA International do ich ponuky.
 
15:30 - 16:00
Trendy, ktoré najviac ovplyvňujú televíziu
Hybridná televízia, čo môže priniesť trhu a ako sa dá monetizovať?
Pavel Krbec, Digital Director for Central & Eastern Europe, MTG
 
16:00 – 17:00
Televízie a ich výzvy na tento rok
Marcel Grega, generálny riaditeľ JOJ GROUP
Václav Mika, generálny riaditeľ RTVS

 

Marketing summit program:

 

8:30 - 9:00   Príchod a registrácia účastníkov
 
9:00 – 10:00
Kampane, od ktorých sa treba učiť (case study):
 
Fofola - risk, ktorý sa stal fenoménom
Michal Pastier, kreatívny riaditeľ Zaraguza
Jedna z najúspešnejších a najobľúbenejších kampaní minulého roka. Príbeh Fofoly od návrhu, realizácie, komunikácie až po úspech u zákazníka. Tak slovenského ako i českého. Pekný príklad tradičnej značky, ktorá na to, aby zaujala inú cieľovú skupinu hrala vabang. Čo z tohto príbehu môže byť poučné pre iné značky?
 
S4GAN prevalcoval marketing
Drahomíra Juríková, senior manažérka digitálnych služieb a marketingovej komunikácie Slovak Telekom
Peter Michalka, Unite creative director, Muw Saatchi&Saatchi
Podobne ako Fofola, aj S4GAN bol minulý rok jedným z príkladov najkreatívnejšej a najefektívnejšej kampane. Od jednoduchej prešmyšky až po ucelený koncept koncept komunikácie, vrátane zmeny korporátnej farby až po využitie osobného života hlavného "hrdinu" kampane  - Petra Sagana. Aké boli očakávania, riziká  a aj výsledky celej komunikácie? O tom všetkom pohľadom zadávateľa ako aj tvorcov.
 
Recept na virál neexistuje, ale netreba to vzdávať. Pravdivý príbeh o Ľudovi a jeho vozidlách.
Ondrej Kořínek, Executive Creative Director MullenLowe GGk
Nič neprekoná ten pocit, keď klient povie, že chce virálne video. Keď zlyhá prehováranie, aby spravil radšej normálnu kampaň, z ktorej sa možno stane virál, tak vám nezostáva nič iné ako začať hľadať riešenie rovnice s nekonečným množstvom premenných. To sa dá jedine tak, že zatvoríte oči a vykročíte vpred. Keď sa potom pozriete na cestu, ktorou ste sa dostali do cieľa, dá sa nájsť zopár záchytných bodov. Rád sa s vami o ne podelím.
 
10:00 – 10:30
Cícerová nátierka -  učebnicový príklad krízovej komunikácie step by step (case study)
Zuzana Krištof Ozanová, strategist & account manager Seesame
Jakub Lunter, manažér zahraničného obchodu Alfa Bio
Nie je pravda, že krízová komunikácia sa týka firiem iba vtedy, keď sa niečo stane. Na zvládnutie krízovej komunikácie sa firmy musia pripraviť vopred. Poučme sa z úspešne zvládnutej case study spoločnosti Alfa Bio. Výrobcu cícerovej  nátierky minulý rok nečakane postihla udalosť, kvôli ktorej  stratila firma nielen reputáciu, ale bojovala aj o vlastnú existenciu. Všetko mohlo byť inak, nebyť učebnicovo zvládnutej krízovej komunikácie.
 
10:30 – 11:00
Ako dosiahnuť, aby bola reklama úspešná (efektívna)? (prezentácia)
Michal Vyšinský, managing director 2muse
Barbora Hrapková Šlosárová, account manager 2muse
Z roka na rok sme vystavení čoraz väčšiemu množstvu reklám a reklamných posolstiev. Pre zadávateľov a reklamné agentúry je stále náročnejšou úlohou zaujať ľudí svojou reklamou. V tomto boji vyhrávajú tí najšikovnejší hráči – pozrieme sa na reklamy, ktorým sa podarilo v minulom roku uspieť. Agentúra 2muse pravidelne meria výkonnosť kampaní a vyhodnocuje ich úspešnosť. Cieľom prezentácie je ukázať reálne príklady fungujúcich reklám na slovenskom bankovom trhu a priniesť konkrétne odporúčania, na čo myslieť pri ich príprave.
 
11:00 – 11:15 Coffee break
 
11:15 – 12:00
Ako premeniť vernostný program na ďalší zdroj príjmov
Radek Hrachovec, špecialista na lojalitné programy
Milan Schnorrer, founding partner, Pricewise
Peter Siváček, manažér tímu zákazníckej lojality Tesco
 
12:00 – 13:30 Obed

 

13:30 – 14:15
Komunikačné agentúry  alebo špecializované agentúry? Aký je trend budúcnosti? (panelová diskusia)
Juraj Danielis, spoluvlastník PR Clinic
Zuzana Ďurčeková, managing director MADE BY VACULIK
Marek Mrázik, managing director Triad advertising
Braňo Polák, CEO Starmedia CO.
 
14:15 – 14:45
REALITY IS BACK
Pavol Minár, Head of Strategy Istropolitana Ogilvy
Súčasný svet takmer celý zažívame na nejakom screene. Začína nám chýbať skutočnosť a autenticita. Reklama preto objavila nové médium: realitu. Jedna z verzií budúcnosti marketingu a reklamy znie : “get unplugged“ (a potom to plugnite, aby ste to mohli zdieľať).
 
14:45 – 15:30
Výsledky prieskumu na tému videoreklamy a second screenu
Jiří Svoboda, Senior Client Service Manager, Millward Brown
 
Online video, trend súčasnosti. Má hodnotu televízneho spotu?
Tomáš Tretiník, production manager -  1st AD, Playground 13
 
Prečo vidíme peniaze v online videu?
Andrea Szőcsová, Hn televízia, Mafraslovakia.sk

 

* zmena programu vyhradená

 

 

Jiří Baumruk, Our Media Praha, Vydavateľ Parlamentnilisty.cz

Jozef Bajo, generálny riaditeľ vydavateľstva Bauer Media SK

Lenka Čamborová, obchodná riaditeľka Expres Media, k.s.

Dag Daniš, hlavný komnetáror Aktuality.sk

Juraj Danielis, spoluvlastník PR Clinic

Zuzana Ďurčeková, managing director MADE BY VACULIK

Lukáš Fila, riaditeľ vydavateľstva NPress

Alexej Fulmek, generálny riaditeľ Petit Press

Marcel Grega, generálny riaditeľ JOJ GROUP

Ivan Hamšík, riaditeľ obsahu Mafra Slovakia

Petr Horák, riaditeľ sekcie nových projektov TV Nova

Martin Heržo, obchodný riaditeľ JOJ GROUP

Barbora Hrapková Šlosárová, account manager 2muse

Radek Hrachovec, špecialista na lojalitné programy

Drahomíra Juríková, senior manažérka digitálnych služieb a marketingovej komunikácie Slovak Telekom

Miriam Kittler, obchodná riaditeľka FUN MEDIA GROUP a. s.

Ondrej Kořínek, Executive Creative Director MullenLowe GGk

Matúš Kostolný, šéfredaktor Denníka N

Pavel Krbec, Digital Director for Central & Eastern Europe, MTG

Zuzana Krištof Ozanová, strategist & account manager Seesame

Jakub Lunter, manažér zahraničného obchodu Alfa Bio

Silvia Majeská, programová riaditeľka skupiny Markíza

Peter Michalka, Unite creative director, Muw Saatchi&Saatchi

Václav Mika, generálny riaditeľ RTVS

Pavol Minár, Head of strategy Istropolitana Ogilvy

Marek Mrázik, managing director Triad advertising

Vladimír Mužík, výkonný riaditeľ Mafra Slovakia

Michal Pastier, kreatívny riaditeľ Zaraguza

Braňo Polák, CEO Starmedia CO.

Denis Roman, obchodný riaditeľ Radio Services

Matthias Settele, generálny riaditeľ skupiny Markíza

Milan Schnorrer, founding partner, Pricewise

Peter Siváček, manažér tímu zákazníckej lojality Tesco

Florian Skala, riaditeľ Centra reklamy TV Markíza

Jiří Svoboda, Senior Client Service Manager, Millward Brown

Andrea Szőcsová, Hn televízia, Mafraslovakia.sk

Michal Teplica, Media and Digital Services

Tomáš Tretiník, production manager -  1st AD, Playground 13

Eva Evita Urbaníková, šéfredaktorka magazínu Evita a majiteľka vydavateľstva Evitapress

Marek Vagovič, šéf investigatívnej redakcie Aktuality.sk

Michal Vyšinský, managing director 2muse

Moderuje:

Silvia Kušnírová, SKPR Strategies

Denis Schvarcz, Mafra Slovakia

Partneri

Generálny partner

 

 

Mediálni partneri

 

 

     

      

 

 

 

Podobné podujatia