Cenotvorba, ktorá zarába

16. Mar 2017
Mercure Bratislava Centrum Hotel, Žabotova 2

Celodenný seminár je zameraný na otázky a výzvy z praxe podnikateľov a manažérov pri nastavovaní cien svojich produktov a služieb. Účastníci získajú možnosť konfrontovať svoje výzvy v cenotvorbe vlastného podnikania so skúsenými expertmi zo spoločnosti Pricewise. Obsah semináru je najmä o jednoduchých, ale efektívnych princípoch chytrej cenotvorby, doplnených o praktické príklady a konkrétne rady ako správnym nastavením ceny udržateľne zvyšovať zisk.

 

Kto je Pricewise?
Skúsený dodávateľ riešení na pricing (cenotvorbu), direct marketing a vernostné programy, ktoré preukázateľne zvyšujú výnos a zisk. Nejde o konzultantov - sú to partneri, ktorí svoje nápady spolu s klientom realizujú a dlhodobo rozvíjajú.

Najdôležitejší klienti: Medusa Group, Slovenská sporiteľňa, Tatry Mountain Resorts, Profesia.sk, Martinus, Nay Elektrodom, Blažek, Curaprox, UGO, predeti.sk a ďalší.

Dôležitý úspech: Pricewise tím v júni 2015 vyhral 3 prestížne medzinárodné ocenenia v súťaži “The Loyalty Awards” v Londýne, kde s programom GOPASS vyhral až tri dôležité kategórie.

 

Pre koho je seminár určený?

Kurz je určený pre vlastníkov a top manažment firiem s obratom minimálne 10 mil. EUR podnikajúcich v sektore “business-to-consumer” (teda firmy, ktoré aktuálne obsluhujú tisíce individuálnych zákazníkov). Najtypickejšími predstaviteľmi tohto sektora sú maloobchodníci (“retailers”), výrobcovia spotrebného tovaru (“brands”), ale aj väčšina poskytovateľov služieb.

Zamedzujeme účasti priamych konkurentov!

Uvedomujeme si, že pozadie a vybrané detaily podnikania účastníkov seminára sú veľmi citlivými údajmi. Pre úspech a jednoznačný prínos seminára preto vytvárame také podmienky, aby sa každý z účastníkov cítil komfortne pri zdieľaní týchto údajov s ostatnými účastníkmi. V prípade hroziaceho rizika si preto vyhradzujeme právo odmietnuť podľa vlastného uváženia niektorého z registrovaných žiadateľov o účasť na seminár.

 

 

Kľúčové otázky, ktoré budú na seminári zodpovedané:

1.Prečo je dôležité sa venovať cenotvorbe?
2.V čom je rozdiel medzi chytrou a hlúpou cenotvorbou?
3.Prečo a ako tvoriť správny cenový imidž?
4.Čo je zákaznícka citlivosť na cenu a ako s ňou pracovať?
5.K čomu slúži štruktúra ceny a ako ju správne využiť?
6.Ako zostaviť efektívny cenník?
7.Kedy, prečo a ako použivať zľavy?

Súčasťou seminára budú i praktické cvičenia, ktoré pomôžu účastníkom hlbšie si uvedomiť vysvetľovaný obsah.

 

Predbežný časový harmonogram:
Registrácia: 08:30 - 09:00
Začiatok: 09:00 - 10:30
Prestávka: 10:30 - 11:00
Prednáška: 11:00 - 12:30
Obed: 12:30 - 13:30
Prednáška: 13:30 - 16:00

 

* Zmena programu vyhradená

Celým seminárom Vás prevedie expert na cenotvorbu a jeden zo zakladateľov spoločnosti Pricewise – Peter Krišťák, ktorého v niektorých častiach doplnia jeho spoločník Milan Schnorrer a kolega Slavomír Kolkovič.

 

  Peter Krišťák

Peter Krišťák je zakladajúcim partnerom firmy Pricewise, uznávaným expertom a realizátorom pricingových zlepšení s viac ako 10 ročnými skúsenosťami v oblasti cenotvorby a retailového bankovníctva. Má hlboké znalosti v téme úspešných cenových stratégií, predaji ponuky, dizajne cenníka a realizácií inovácií produktových ponúk použitím profesionálnych štatistických a analytických nástrojov, nástrojov merania zákazníckeho správania, IT platforiem a pod. V plnom rozsahu úspešne realizoval viac než 50 pricingových a strategických projektov v 12 rôznych krajinách regiónu SVE ako Slovensko, Česko, Poľsko, Bulharsko, Srbsko, Bosna a Hercegovina, Ukrajina, Rusko a Bielorusko s reálnymi výsledkami.

 

 Milan Schnorrer

Spoluzakladateľ Pricewise a partner s rozsiahlymi skúsenosťami z dizajnu a riadenia vernostných a zákazníckych programov. Dizajnoval úspešné direct marketingové stratégie s presným vyčíslením dopadu na tržby. Viedol viaceré projekty využívajúce marketingové prieskumy a analýzu pokladničných dát

 

 Slavomír Kolkovič

Pracuje vyše 7 rokov ako konzultant so zameraním sa na zvyšovanie výnosov a odstraňovanie výnosových únikov (revenue leakage), ako projektový manažér špecializujúci sa na dátovo-orientované analytické projekty s upriamením sa na pricingové témy. Manažoval niekoľko IT implementačných projektov od definície biznis požiadavky až po spustenie v ostrej prevádzke. Dodal a spolupracoval na repricingových projektoch a redizajne bankových produktov v rámci viacerých krajín SVE regiónu.

Partneri

Podobné podujatia

MAREC 2022
HOTEL ZOCHOVÁ CHATA MODRA
APRÍL 2022
NÁRODNÝ FUTBALOVÝ ŠTADIÓN, BRATISLAVA
JÚN 2022
BRATISLAVA