

LOTE 2020, BACK TO NORMAL?
Living on the edge (LOTE) je úspešná konferencia zameraná na český a slovenský mediálny a marketingový trh, ktorá sa bude konať 10. septembra na pláži Tyršák alebo online. LOTE už tradične prináša top témy, ktoré hýbu svetom médií a marketingu.
Podtitul konferencie je "Back to normal?", a preto sa tento rok bude konferencia venovať tomu, čo najdôležitejšie nás čaká v nasledujúcich mesiacoch po vypuknutí pandémie. Ako sa bude vyvíjať trh na jeseň, akou cestou sa vybrať naspäť do normálu alebo ako sa zmenili návyky zákaníkov pod vplyvom koronakrízy. Na tieto, ale aj iné témy budeme hovoriť s našimi hosťami už 10. septembra 2020 online.
Predaj lístkov na online stream cez Ticketportal.
Panel Médiá: 9.00 – 10.00
Ivan Antala, generálny riaditeľ, Rádio Expres
Martin Mác, CEO, Zoznam
Vladimír Mužík, výkonný riaditeľ MAFRA Slovakia
Panel Zadávatelia: 10.30 – 11.30
Tomáš Bezák, Vedúci úseku komunikácie a hovorca spoločnosti Lidl Slovenská republika
Martina Hrivnáková, Riaditeľka odboru korporátnej a marketingovej komunikácie, VÚB banka
Ronald Lupták, marketingový riaditeľ, HEINEKEN Slovakia
Panel Agentúry: 11.45 – 12.45
Zuzana Ďurčeková, Managing Director, MADE BY VACULIK a prezidentka KRAS
Peter Šurín, Strategy and Creative Director, Elite Solutions, prezident ADMA
Štefan Kozák, zakladateľ a managing director event & live communication agency CREATIVE PRO Group
Panel Spotrebiteľ: 13.00 – 14.00
Drahomíra Juríková, Director Brand Strategy and Development Slovenská sporiteľňa
Richard Mareček, Head of Brand Strategy, Dedoles
Michal Tomčík, zakladateľ Pygmalios
Marián Timoracký, United Consultants, partner MARK BBDO
Panel Kreativita a Dáta: 14.00 – 15.00
Juraj Kováč, Creative director, This is Locco
Peter Michalka, Adman, Respect APP
Pavol Minár, Inspirations Minar
(zoznam diskutujúcich sa bude priebežne aktualizovať)