MILENIÁLI 2018

15. feb 2018
Hotel Saffron Bratislava

Ako a kde osloviť viac ako 1,5 milióna slovenských mileniálov? Spoznajte mileniálovod Y po Z. Prečo sú dôležití pre váš biznis?

Cieľová skupina: marketéri

KICK OFF- Akí sú mileniáli?
Denisa Lakatošová (NMS Market Research) Predstavenie výsledkov najrozsiahlejšej slovenskej štúdie o mileniáloch
 

BLOK 1 – Generácia Y – starší mileniáli:
Laci Strike (tanečník)

Kristína Farkašová (blogerka, herečka, moderátorka, matka)

 

BLOK 2 - Generácia Z – mladší mileniáli:

Artem Mazur (Milka) Dlhodobé využívanie youtuberov v kampaniach

Martin Hýrošš (Slovenská sporiteľňa) Dlhodobá youtuberská kampaň Space

Expl0ited a Moma (youtuberi) Ako spolupracovať s youtuberom?

 

BLOK 3 – subkultúry a trend mikroinfluencerov:

Michal Novotný aka YAK.SHA (manažér, promotér, majiteľ hudobného vydavateľstva)

Tomáš Slamka (barber)

Martin Hanzel (travel bloger - Tour de svet – lacné cestovanie)

Andrea Zahurancová (travel blogerka)

Fresshion (fashion blogerka)

Igor Záhradník (DayByMe – sociálne sieť mikroinfluencerov)

 

BLOK 4 - Rast mileniálskych médií, špecifiká a budúcnosť:

Gábor Boros (zakladateľ a CEO Refresher.sk)

Vladimír Neštiak (Sector.sk) Od odborného časopisu pre nadšencov počítačových hier až po mileniálsky mainstream a youtuberov

Tatiana Ďuricová (generálna riaditeľka Europa2)

ARTEM MAZUR

  • Brand manažér značky Milka v Mondelēz International
  • V Mondelēz International pôsobí od roku 2014
  • Milka je dlhoročným, silným lovebrandom najmä u generácie X a Y
  • Artem Mazur na konferencii predstaví úspešné case study a vysvetlí, prečo Milka dlhodobo spolupracuje s youtubermi a oslovuje miléniálov v jednotlivých kampaniach a aké výsledky táto spolupráca generuje

 

PETER ALTOF alias EXPL0ITED

  • Má 21 rokov, pochádza z Prievidze a žije v Bratislave
  • Patrí medzi elitu slovenských youtuberov – na YT kanáli má viac ako 786 000 odberateľov, na Instagrame viac ako 491 000 sledovateľov
  • Expl0ited tvorí pár s ďalšou známou slovenskou youtuberkou Momou Horňákovou
  • Za knihu Nie som básnik získal ocenenie Panta Rhei Awards
  • Na konferencii povie viac o svojom fungovaní na sociálnych sieťach, práci s fanúšikmi, ale tiež o prístupe ku komerčným spoluprácam

 

MARTINA HORŇÁKOVÁ alias MOMA

  • Moma má 19 rokov, ktorá pochádza z Trenčína, žije v Bratislave
  • Je druhou najúspešnejšou slovenskou Youtuberkou a okrem videí sa od svojich dvanástich rokov venuje aj blogovaniu
  • V roku 2015 sa stala módnou Blogerkou roka
  • Študuje na gymnáziu v Bratislave a v hlavnom meste žije so svojím priateľom, Youtuberom Petrom Altofom známym ako Exp0ited
  • Na YouTube ju sleduje bezmála 357 000 odberateľov, na Instagrame 359 000
  • Na konferencii porozpráva, prečo a ako sa dostala k blogovaniu, neskôr k youtube, ako pracuje s publikom, ako pristupuje ku komercii

 

 LADISLAV NEUSCHL alias LACI STRIKE

  • Laci je známy slovenský tanečník, choreograf a podnikateľ
  • Zaslúžil sa o vybudovanie street dance tanečnej scény na Slovensku a má vlastnú tanečnú školu Street Dance Academy, kde odovzdáva svoje viac ako 20-ročné skúsenosti mladým tanečníkom
  • Patrí medzi najvýraznejších influencerov primárne zameraných na generáciu Y (s presahmi na gen. Z a X) – na FB má 133 000 fanúšikov, na Instagrame 30 100
  • Laci spolupracuje tiež s mileniálskymi influencermi ako Gogo či Celeste Buckingham 
  • Laci bude rozprávať o svojich bohatých skúsenostiach pri práci so všetkými vekovými kategóriami, ako to robí, že je stále „in“, ako drží krok s dobou a prečo je dnes také populárne využívať influencerov v kampaniach
     

KRISTÍNA FARKAŠOVÁ

  • Kristína Farkašová je známa herečka, moderátorka, stand – up zabávačka, obľúbená spisovateľka, blogerka a autorka kreatívnych tričiek Koláčová
  • Vydala knihy „Som mama“ a „Stále som mama“. Knihy plné vtipných postrehov, skúseností a zážitkoch s tehotenstvom a materstvom Kristíny patria medzi najpredávanejšie knihy na Slovensku  
  • Patrí medzi jednu z mála influenceriek, ktorej sa úspešne darí oslovovať ako mileniálov, tak i generáciu X
  • Je zrejme najreferenčnejšou mamičkou na Slovensku, no má toho veľa čo povedať o svojich skúsenostiach, začiatkoch a moderných formách komunikácie, či komerčných spoluprácach
  • FB: 80 070 
  • Insta: 54 000

 

MICHAL NOVOTNÝ alias YAK.SHA

  • Promotér, zakladateľ Fashion Dealã čo je miesto kde sa stretávajú osobnosti z urban kultúry, streetwearovej či hip-hopovej komunity
  • Žije v Bratislave
  • Vo svojom hudobnom vydavateľstve F*ck Them zastrešuje mladých umelcov ako HAHA Crew, Gleb, Radikal a ďalších, vrátane hudobníkov z USA
  • Je spoluzakladateľom a manažérom módnej značky PAY.Clothing
  • Zakladal streetwearový obchod Queens na Slovensku
  • Instagram: 25 600 sledovateľov
  • Facebook: 10 200 fanúšikov
     

TOMÁŠ BARBER SLAMKA

  • Tomáš je typickým predstaviteľom hneď niekoľkých subkultúr
  • Fanúšikovia kickboxu ho poznajú ako dlhoročného moderátora a rozhodcu
  • Istý čas sa aktívne venoval triatlonu a cyklistike
  • Dnes patrí medzi najznámejších holičov/barberov – založil a riadi eshop Barber.sk, vedie barberský salón
     

MARTIN HANZEL

  • Fotograf, fotoreportér, cestovateľ a bloger, FB fan page: Tour De Svet - lacné cestovanie
  • Odmalička cestoval - študoval v Amerike, Nemecku, Rakúsku, Belgicku a Slovensku a absolvoval semináre po celom svete
  • Na svojej FB stránke Tour De Svet – Lacné cestovanie radí ľuďom ako cestovať lacno, zaujímavo a efektívne – zverejňuje výhodné akcie na letenky a ubytovanie v najrôznejších častiach sveta
  • Zároveň sa ako travel bloger delí so svojimi zážitkami z cestovania
  • FB fan page: 66 000 fanúšikov

 

REBEKA DOSTÁLKOVÁ alias FRESSHION

  • Rebeka bloguje od januára 2010 na Fresshion.com
  • Píše o sebe, móde, jedle, oblečení, cestovaní, outfitoch, kapkejkoch, kozmetike a o všetkom, čo ju baví 
  • Stala sa Blogerkou roka 2015 a patrí medzi najznámejšie blogerky na Slovensku
  • Instagram: 9 270 sledovateľov
  • FB fan page: 10 500 fanúšikov
     

IGOR ZÁHRADNÍK

  • Spoluzakladateľ  slovensko-českej mileniálskej sociálnej siete - DayByMe, ktorá združuje obsah FB a instagramových profilov Dnes nosím, Dnes obúvam, Dnes jem, Dnes cestujem so zameraním na módu, jedlo/varenie a cestovanie
  • DayByMe oslovuje komunitu viac ako 900 000 ľudí a je miestom vzniku mnohých mikroinfluencerov pre oblasti food, travel a fashion
  • Dlhé roky pôsobil v manažérskych funkciách v bankovníctve (Erste Group – SK, RAK, RUM) a v IT (Dell)
  • Porozpráva o budovaní platformy pre mileniálov – prechode od hashtagov k vytvoreniu sociálnej siete

 

GÁBOR BOROS

  • Iba 25-ročný Gábor je zakladateľ a CEO kultového mileniálskeho portálu Refresher.sk
  • Pôvodne maturitný projekt vznikol v roku 2011, dnes patrí s 590 000 reálnymi používateľmi mesačne medzi TOP 20 slovenských obsahových webov
  • Celý projekt tvorí a riadi tím mileniálov, ktorí tvoria obsah pre svojich rovesníkov
  • Od vzniku využívajú komunikáciu na sociálnych sieťach a spoluprácu s influencermi
  • Projekt je silný na Slovensku i v ČR
     

 VLADIMÍR NEŠTIAK

  • Šéfuje najväčšiemu hernému portálu Sector.sk
  • Úspešne zvládol prerod od úzkej gamerskej komunity k širokej skupine mileniálov
  • Bol pri vzniku slovenského youtuberstva (väčšina youtuberov začínala s formátmi Let‘ s Play)
  • Manažuje viacero popredných slovenských youtuberov
  • Porozpráva o komerčnej stránke youtuberstva a o tom ako správne osloviť mileniálov

 

TATIANA ĎURICOVÁ

  • Skúsená marketérka stojí na čele rádia Europa 2 od roku 2016
  • E2 sa výrazne fokusuje na mileniálov, najmä na generáciu Z
  • Má takmer 600 000 fans na Facebooku a 72 000 na Instagrame
  • Bude hovoriť o prechode z „klasického“ média na mileniálske
Údaje označené hviezdičkou sú povinné.
Účastnický poplatok
Vybraný účastnický poplatok: účastnícky poplatok -- 150 € bez DPH (180 € s DPH) na osobu
Účastnícky poplatok 150€ bez DPH do 31.1.2018. Od 1.2.2018 účastnícky poplatok 180€ bez DPH
Konečná cena Vám bude potvrdená e-mailom.
Zl'avy
Výsledná cena je 150 € bez DPH (180 € s DPH) na osobu.
Všeobecné obchodné podmienky
Zaslaním vašej prihlášky vyjadrujete súhlas s uvedenými Všeobecnými obchodnými podmienkami.
Kontaktná adresa

MAFRA Slovakia, a.s.
Nobelova 34
836 05 Bratislava 3

Spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri
Okresného súdu Bratislava I, odd.: Sa,
vložka č.: 476/B.

IČO: 31333524
DIČ: 2020298984
IČO DPH: SK2020298984

Bankové spojenie:
č. účtu: 2626844466/1100
banka: Tatra banka, a.s.
BIC: TATRSKBX
IBAN: SK13 1100 0000 0026 2684 4466

Zrušiť

Partneri

Odborní garanti:

 

 

Mediálni partneri:

 

 

 

Podobné podujatia