Online Summit 2018

27. sep 2018
HOTEL SAFFRON BRATISLAVA

Konferencia, ktorá sa každý rok venuje najzaujímavejším trendom v online marketingovej komunikácii.

SUCCESS ONLINE STORY

Tento rok sa Online summit venuje úspešným príbehom, krokom, stratégiám a novinkám, ktoré značku doviedli k úspechu, aj preto konferenciu sprevádza hlavný headline Successful online stories.  Spíkri na tohtoročnom Online summite budú hovoriť o platformách, mediálnych stratégiách, novinkách na sociálnych sieťach, online komerčných formátoch, ktoré sa im najviac osvedčili a priniesli im výnimočné výsledky.

Hlavné témy:

  • Úspešné príbehy značiek  - case study
  • Sociálne siete a ich využitie pre biznis
  • Budúcnosť PPC – AI, Chatboti, Hlasové vyhľadávanie
  • Blog marketing – ako vie značkám  a firmám ešte pomôcť?
  • Influenceri – kde je ich dnes sila pre značku
  • Instagram – kráľ na Slovensku v tomto roku

 

8:30 – 9:00

Príchod a registrácia účastníkov

 

9:00 - 9:15

Úvod konferencie

 

9:15 – 9:45

Bekim vs. Sagan. Komu to lepšie šliape?

Petra Novotná, Slovak telekom

Jakub Kuvik, Muw Saatchi&Saatchi

Bekim

 

9:45 – 10:15

Najväčšie výzvy online reklamy v súčasnosti

Martin Popov, Interactive Share

 

10:15 – 10:45

Viber ako silná hodnota pre zadávateľa? Prečo nie!

Atanas Raykov, Viber

 

10:45 – 11:00

Coffe break

 

11:00  – 11:30

HOPIN: Slovenská firma v tvrdej konkurencii globálnej značky

Branislav Zajaček, HOPIN

 

11:30  – 12:00

Ako zmení váš biznis hlasové vyhľadávanie

Martin Volek, Volis International & Google Partners Trainer

 

12:00 - 12:30

Vytvorte si ten najlepší účet na Instagrame

Patrik Paulínyi, fotograf a filmár, držiteľ ocenenia Instagram roka 2018

 

12:30 - 13:00

Obed

 

13:00 - 13:30

10 tipov pre úspešný virál

Michal Orsava, videomaker

 

13:30 - 14:00

Nenechajte sa sociálnymi sieťami zožrať zaživa

Daniel Krásný, Socialsharks

 

14:00 - 14:30

Ako budovať komunitu nielen v online

Jiří Nečas, Kiwi.com

 

14:30 - 15:00

Ako na offline nákupy cez Facebook Ads

Ján Pátek, Business Factory

 

15:00 - 15:30

Brand building vs. Performance

Michal Salva, daren & curtis

 

15:30 - 16:00

Content marketing ako súčasť marketingovej stratégie

Lenka Káčerová, RIESENIA.com

 

16:00 - 16:30

5 tipov, ktoré  posunú váš obsahový marketing do nového levelu

Filip Kuna, Strossle

 

16:00 - 16:30

Prežili sme GDPR. Naozaj máte všetko v poriadku?
Danica Valentová, Nitschneider & Partners

ATANAS RAYKOV, VIBER

Viber ako silná hodnota pre zadávateľa? Prečo nie!

Od konverzácie ku konverzii:  Vytvorte silnú osobnú komunikáciu s vaším publikom

Rakuten Viber  je obľúbenou sociálnou platformou vo viacerých európskych krajinách. Je to vďaka komunikačnej aplikácii na zasielanie správ a jej inteligentným Chatbotom, Business Messages a Communities. Dokazuje to veľa prípadových štúdií z Ameriky aj východnej Európy, takých značiek ako sú FC Barcelona, Shakira, Coca-Cola, Unicef ​​a ďalšie. Atanas Raykov, ktorý je zodpovedný za rozvoj značky v európskom regióne, bude hovoriť na tému o tom ako Viber pomôže zadávateľom prejsť od konverzácie ku konverzii. Príďte na Online summit 2018, dozviete sa viac.

 

LENKA KÁČEROVÁ, RIESENIA.COM, BLOGGER ROKA V KATEGÓRIÍ COMPANY

Content marketing ako súčasť marketingovej stratégie

Lenkinou špecializáciou sú content marketingové stratégie, social media marketing a natívna reklama. V spoločnosti RIESENIA.com okrem PR komunikácie zodpovedá a tvorí firemný blog. Tento rok jej prácu ocenila aj porota v súťaži Bloger roka, kde RIESENIA.com získali ocenenie Bloger roka v kategórii Company. V prezentácii sa bude venovať content marketingu. Dozvieme sa, prečo by dnes mal byť súčasťou marketingovej stratégie. Čo všetko vám môže priniesť, ako ho robiť natívne a najmä, ako ho vyhodnocovať. 

 

BRANISLAV ZAJAČEK, HOPIN

Slovenská firma v tvrdej konkurencii globálnej značky
 
HOPIN je prvá digitálna platforma na objednávanie taxíkov na Slovensku. Aplikácia od svojho vzniku prešla veľkým redizajnom a pridanými funkcionalitami, vďaka ktorým si objednáte nielen taxík, ale aj luxusnejšiu triedu vozidiel a pozriete polohu MHD v reálnom čase. Počas tohto roka sa aplikácia rozšírila do viacerých slovenských miest a funguje i v Čechách, Slovinsku a na Ukrajine. Braňo Zajaček má v HOPIN-e na starosti marketing a komunikáciu značky na konferencii bude hovoriť o tom, aké stratégie značka používa v tvrdej konkurencii, aj globálnych hráčov. 

 


MARTIN POPOV, INTERACTIVE SHARE

Najväčšie výzvy online reklamy v súčasnosti 

Martin Popov prichádza na Slovensko z Bulharska, kde je jeho agentúra už viac ako deväť rokov jedným z lídrom medzi digitálnymi agentúrami na tamojšom trhu. Martin sa pohybuje na poli digitálneho marketingu viac ako pätnásť rokov, počas tohto obdobia sa stal uznávaným digitálnym špecialistom, ktorý svoje poznatky prezentuje na viacerých konferenciách, nielen v rodnej krajine. Jeho agentúra Interactive Share je realizuje rozsiahle a integrované kampane v digitálnom prostredí s cieľom zvýšiť príjmy jej partnerov. Na konferencii Online summit sa bude venovať najväčším výzvam online reklamy v súčasnosti. A zároveň predstaví zaujímavé case study, s ktorými dosiahla agentúra najlepšie výsledky. 

 

MICHAL ORSAVA, VIDEOMAKER

10 tipov pre úspešný virál 

Michal žije v Brne, je reklamný režisér, živí sa tvorbou komerčných videí. Vo voľnom čase sa venuje tvorbe virálnych videí, ktoré majú viac ako 10 miliónov prehratí, pričom najúspešnejšie video s Donaldom Trumpom má viac ako 3 milióny videní. Jeho cieľom je baviť ľudí a zároveň posúvať hranice toho, čo sa dnes dá urobiť vo videotvorbe. A ako vidí Michal budúcnosť virálu, zábavných videí v kontexte biznisu či spojenia so značkou? 

 

PATRIK PAULÍNYI, DRŽITEĽ OCENENIA INSTAGRAM ROKA 2018


Fotograf a filmár, držiteľ ocenenia Instagram roka 2018

Patrik v tomto roku získal ocenenie za najlepší účet na Instagrame.  Momentálne má na Instagrame viac ako 46 tisíc sledovateľov, jeho fanúšikovská základňa sa neustále rozvíja. Patrik má aj vlastný kanál na Youtube, venuje sa aj tvorbe videoklipov, reklamných spotov a dokumentárnych filmov. Na konferencii Online summit porozpráva aj o tom, ako vytvoriť najlepší účet na Instagrame.
 

MARTIN VOLEK, VOLIS INTERNATIONAL & GOOGLE PARTNERS TRAINER

Ako zmení váš biznis hlasové vyhľadávanie

Hlasové vyhľadávanie dnes vo svete nie je novinkou, bežne ho využíva množstvo ľudí. Ako by sa mali pripraviť firmy na to, aby zvládli nástup hlasového vyhľadávania u nás, ako prispôsobiť SEO a ako zabezpečiť vlastnú stránku tomuto novému trendu v komunikácii. 

 

DANIEL KRÁSNÝ, SOCIALSHARKS

Nenechajte sa sociálnymi sieťami zožrať zaživa

V marketingovom svete by ste márne hľadali turbulentnejšiu platformu ako sú sociálne site. Ako kreatívne uspieť na Instagrame a Facebooku, aby ste sa z toho zbláznili? O tom, vám bude na Online summite bude prednášať Daniel Krásný. Daniel pôsobí ako kreatívny riaditeľ najväčšej českej social media agentúry Socialsharks, ktorá je na trhu od roku 2008. Špecializuje sa na budovanie komunít, komunikáciu a marketing na sociálnych sieťach a vytváranie obsahu. Okrem sociálnych sietí sa v Socialsharks venujú tiež komplexným kreatívnym konceptom a stratégiám naprieč marketingovým mixom. Socialsharks pracuje pre značky ako: Huawei, Big Shock!, UniCredit Bank, Ferrero, The Walt Disney, Staropramen. 

 

JIŘÍ NEČAS, KIWI.COM

Ako budovať komunitu nielen v online

Spoločnosť Kiwi, vyhľadávač leteniek, je dnes jedným z najúspešnejších českých start-upov. Minulý rok bola najrýchlejšie rastúcou firmou technologickou firmou  v strednej Európe. Za posledné štyri roky jej tržby vzrástli o 7 165 percent na 332 miliónov eur v roku 2016. Globálne zamestnáva 1700 zamestnancov. Jiří Nečas zodpovedá v Kiwi.com za budovanie IT komunity. Na Online summite bude hovoriť o tom, prečo je dnes komunita v online pre značku dôležitá, aké kanály je výhodné na tieto ciele použiť a prečo je nevyhnutné prepojiť túto komunikáciu s aktivitami v offline.

 

MICHAL SALVA. DAREN & CURTIS

Brand building vs. Performance

Nájsť správny balans medzi brand buildingom a performance je  pre každý biznis absolútne kľúčové. Michal Salva na Online Summite vám poradí ako vyladiť komunikáciu značky tak, aby prinášala nastavené ciele a pritom nestratila obľúbenosť.  Vďaka jeho prezentácii budete vedieť využiť premyslenú stratégiu a vhodné online formáty vo váš prospech a dosiahnite oboje. 

Michal začínal pred desiatimi rokmi ako grafický dizajnér, ktorý navrhoval logá, korporátne identity a weby.  Ako Digital Art Director sa podieľal na príprave rôznych online formátov a digitálnych kampaní pre slovenských a zahraničných klientov. Aktuálne sa venuje vedeniu kreatívneho tímu ale aj návrhom a realizácií komplexných kampaní pre menších a stredne veľkých klientov v agentúre daren&curtis, pôsobí na pozícii  Creative Director.

 

FILIP KUNA, STROSSLE


 

5 tipov, ktoré  posunú váš obsahový marketing do nového levelu

Jedným z trendom v online je určite obsahový, alebo ak chceme content marketing. Kvalitne vytvorený obsah dokáže nielen zaujať, ale byť efektívny pre značku. Filip Kuna, ktorý je na našom trhu evanjelizátorom natívnej reklamy, na Online Summite ukáže veľa čísel a case studies, prečo je dôležité tvoriť obsah, hrať sa s nadpismi, ako za rovnaký budget viete získať viac leadov a v čom sa Facebook nechytá na médiá. 

 

BEKIM

PETRA NOVOTNÁ, SLOVAK TELEKOM

JAKUB KUVIK, MUW SAATCHI & SAATCHI

Čo zmena konceptu priniesla Slovak Telekomu? Bekim vs. Sagan. Komu to lepšie šliape? 

Slovak Telekom zmenil na jar tvár značky. Ako novú tvár si vybral stand-up komika Bekima, ktorý prebral štafetu po Petrovi Saganovi. Dôvodom zmeny bol nový komunikačný koncept a pozicioning značky. Autorom nového komunikačného konceptu s Bekimom „Áno“ je agentúra MUW Saatchi & Saatchi. Jakub Kuvik z agentúry hovorí: "Bekim si musel po zranení povedať „Áno“, aby dnes hýbal rukami a robil prvé kroky aj napriek stanovisku lekárov. Žije plnohodnotný život a možno ešte viac ako mnohí z nás. Bekim svojím postojom myšlienku „Áno“ doslova stelesňuje. Keď sa on dokáže rozhýbať a využívať súčasné možnosti, prečo ostatní nie?"

O zmene konceptu hovorí aj Petra Novotná zo Slovak Telekomu: „Nájsť niečo silné po troch úspešných rokoch s fenoménom ako je Peter Sagan, nebolo ľahké pre nás ani pre agentúru. Keď nám priniesli Bekimov príbeh, bez váhania sme povedali ÁNO. Bekim je podobne ako Peter jedinečný človek, ktorý dokázal  a stále dokazuje ako sa dá aj v bežnom živote, ktorý nie je vždy ľahký, dosiahnuť aj nemožné."

Na konferencii Online summit sa dozvieme okrem iného aj to, ako vznikala myšlienka o spolupráci s Bekimom ako influencerom. Ale aj to, aké mantinely prináša spolupráca s majstrom sveta - s Petrom Saganom a s jedným najcharizmatickejším influencerom Bekimom.

 

DANICA VALENTOVÁ, NITSCHNEIDER & PARTNERS

Prežili sme GDPR. Naozaj máte všetko v poriadku?

Nové nariadenie o ochrane osobných údajov prinieslo niekoľko významných zmien, ktorým sa zadávatelia, agentúry, a vôbec všetci, ktorí pracujú s údajmi zákazníkov, museli prispôsobiť. Danica Valentová na konferencii Online Summitebude hovoriť o tom, čo ešte firmy môžu po prvej vlne GDPR ešte vylepšiť, na čo zvyčajne zabúdajú a čo stále nemajú vyriešené a mali by to mať už dávno v poriadku.

 

JÁN PÁTEK, BUSINESS FACTORY

Ako na offline nákupy cez Facebook Ads

Ján vedie digitálnu agentúru Business Factory, jediného Facebook Marketing Partnera pre reklamu v CEE. Agentúra pôvodne z Brna má pobočky v Dubaji, Varšave, Prahe a Bratislave a pracuje pre klientov s globálnym presahom. Medzi ich klientov patrí napríklad Allegro, Česká spořitelna, T-mobile, Zoot, Peugeot a mnoho ďalších. Okrem klientskej práce sa agentúra zameriava aj na vlastné projekty - stojí za platformou ROI Hunter a online magazínom Newsfeed.

Partneri

GENERÁLNY PARTNER

Podobné podujatia