SLOVENSKÉ OBCHODNÉ FÓRUM 2018

06. nov 2018
HOTEL SAFFRON BRATISLAVA

Budúcnosť slovenského obchodu v európskom kontexte.

 

Hlavné témy:

  • Slovenský trh v mezinárodnom kontexte
  • Aktuálne trendy slovenského obchodu
  • Budúcnosť začína už zajtra!

SLOVENSKÉ OBCHODNÉ FÓRUM 2018

 

8:30 – 9:00  Registrácia

9:00 – 9:10  Otvorenie konferencie

9:10 – 11:00  1 BLOK

Slovenský trh v medzinárodnom kontexte

  • Ako je na tom slovenský retail v porovnaní s ostatnými vyspelými krajinami? 

Regan James Leggett , Executive Director Thought Leadership and Foresight, Global Markets - Nielsen

Karel Týra, generálny riaditeľ Nielsen pre Českú a Slovenskú republiku 

  • Slovensko očami medzinárodného hráča

Martin Kuruc, Managing Director, TESCO Stores SR a.s.,

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt

  • Pohľad kľúčového dodávateľa

​Martin Grygařík, Obchodný riaditeľ, Plzeňský Prazdroj Slovensko, a.s.

Katarína Tokárová,  Group Manažér marketingu , SHP Harmanec, a.s.

 

PANELOVÁ DISKUSIA

 

11:00 – 11:30  coffe break

 

11:30 – 13:00  2 BLOK  moderuje Dr. Tomáš Krásny, Blue Events, s.r.o.

Aktuálne trendy slovenského obchodu

  • Slovensko a EU
  • Aktuálne trendy slovenského obchodu. Martin Katriak, prezident Zväzu obchodu SR
  • Ako to vidia slovenskí podnikatelia?
  • Slovenský spotrebiteľ, vzor 2018. Pavol Zajac,  Senior Consultant Retailer Services, Nielsen

PANELOVÁ DISKUSIA

 

13:00 – 14:00  obed

 

14:00 – 16:00  3 BLOK

Budúcnosť začína už zajtra!

  • Vízia (dlhodobá stratégia rozvoja?) Slovenska a jej konsekvencia pre podnikanie
  • Stratégie úspešných retailerov – niekoľko príkladov, ako sa pripravovať na budúcnosť - Dr. Tomáš Krásny, Blue Events, s.r.o.
  • E-Commerce tu a teraz
  • Budúcnosť technológií (a/alebo budúcnosť platieb, bank apod.) a ich dopady na spotrebiteľa a obchod

 

*zmena programu vyhradená

Regan James Leggett , Executive Director Thought Leadership and Foresight, Global Markets - Nielsen

                

Regan má viac ako 10 rokov skúseností v oblasti strategického predvídania v projektoch zameraných na budúcnosť v oblasti FMCG, automobilového priemyslu, bankovníctva, vládnych štruktúr a technológií. V spoločnosti Nielsen je súčasťou Thought Leadership Council, vedie oddelenie Thought Leadership a zastrešuje regionálny reporting pre globálne trhy spoločnosti Nielsen. Vďaka svojim bohatým skúsenostiam býva Regan častým hosťom na konferenciách a na univerzitách.

 

Karel Týra, generálny riaditeľ Nielsen pre Českú a Slovenskú republiku 

Kariéra Karla Týru začala v spoločnosti Nielsen pred dvanástimi rokmi. Najskôr pôsobil v tíme pražského klientského oddelenia v roli client business partnera a následne na pozícii riaditeľa klientského servisu. V rokoch 2012 až 2015 zastával pozíciu komerčného riaditeľa a v roli generálneho riaditeľa Nielsen pre Českú a Slovenskú republiku pôsobí od roku 2016.  

 

 Dr. Tomáš Krásny, Blue Strategy, s.r.o.

Tomáš Krásny založil spoločnosť INCOMA Research, jednu z prvých výskumných agentúr vo východnej Európe, v roku 1991. Podporil niekoľko veľkých maloobchodných spoločností pôsobiacich na trhoch strednej Európy vrátane Slovenska. V roku 2000 predal spoločnosť GfK a pripojil sa k regionálnemu riadeniu tohto vedeckého konglomerátu vo Viedni. V tejto funkcii Tomáš dohliadal a rozvíjal svoju činnosť v strednej a východnej Európe, na Strednom východe, v Turecku a v Afrike. V roku 2015 sa Tomáš vrátil späť domov do Prahy a baví sa ako konzultant, kouč, rečník, blogger http://www.tristiri.cz/ a manažér obsahu pre vedúce obchodné konferencie Blue Events http://www.blueevents.eu/ vrátane Retail Summit http://www.retail21.cz/ a Retail in Detail http://www.shopper21.cz/.

 

Martin Katriak, prezident Zväzu obchodu SR

V obchode pracuje od roku 1972, najprv v bývalom štátnom obchode Domáce potreby, PR Bratislava, od roku 1975 v COOP Jednote Slovensko, a to na rôznych pozíciách, od roku 1990 ako podpredseda predstavenstva. Prakticky počas celej svojej odbornej kariéry sa zaoberá problematikou ochrany práv a záujmov obchodníkov, v tomto smere je partnerom pre poslancov NR SR, ministerstvá a iné orgány štátnej a verejnej správy i Kanceláriu prezidenta republiky. V roku 2017 sa stal prezidentom Zväzu obchodu SR.

 

Pavol Zajac,  Senior Consultant Retailer Services, Nielsen

Pavol Zajac má v spoločnosti Nielsen na starosti vzťah s potravinovými a drogistickými reťazcami ako aj s čerpacími stanicami na Slovensku. Okrem analytického a obchodného poradenstva pôsobí aj ako odborník na maloobchodné trendy na Slovensku. Do spoločnosti Nielsen sa vrátil po pôsobení v maloobchodnom reťazci Tesco. Tu nadobúdal skúsenosti s využitím dátových analýz v praxi ako market data manager pre strednú Európu. Študoval na Fakulte managementu Univerzity Komenského v Bratislave.    

Údaje označené hviezdičkou sú povinné.
Účastnický poplatok
Vybraný účastnický poplatok: účastnícky poplatok -- 119 € bez DPH (142.8 € s DPH) na osobu
Účastnícky poplatok 119€ bez DPH (142,80€ s DPH) do 7.10.2018 Od 8.10.2018 účastnícky poplatok 149 bez DPH (178,80€ s DPH)
Konečná cena Vám bude potvrdená e-mailom.
Zl'avy
Výsledná cena je 119 € bez DPH (142.8 € s DPH) na osobu.
Všeobecné obchodné podmienky
Zaslaním vašej prihlášky vyjadrujete súhlas s uvedenými Všeobecnými obchodnými podmienkami.
Kontaktná adresa

MAFRA Slovakia, a.s.
Nobelova 34
836 05 Bratislava 3

Spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri
Okresného súdu Bratislava I, odd.: Sa,
vložka č.: 476/B.

IČO: 31333524
DIČ: 2020298984
IČO DPH: SK2020298984

Bankové spojenie:
č. účtu: 2626844466/1100
banka: Tatra banka, a.s.
BIC: TATRSKBX
IBAN: SK13 1100 0000 0026 2684 4466

Zrušiť

Partneri

Odborní garanti:

 

 

Podobné podujatia