Ako zvýšiť percento slovenských potravín v obchodných reťazcoch

07. apr 2021

Zvýšený dopyt po slovenských výrobkoch mobilizuje trh. Aj vďaka tomu sa jednotlivé obchodné reťazce v minulom roku čoraz viac zameriavali na ponuku a propagáciu potravín od lokálnych výrobcov.

Táto online konferencia sa bude zameriavať na otázky, koľko slovenských potravín je v našich obchodoch, aké výzvy táto zmena pre obchody a výrobcov prináša.

Ďalej sa opýtame panelistov na to, aké sú výzvy, ako je nastavená spolupráca, aby bola výhodná pre obidve strany. Odborníci z rôznych oblastí verejnej aj súkromnej sféry v priamom prenose poskytnú svoj pohľad na danú problematiku.

TÉMY

 

  • Má slovenský zákazník dôveru v kvalitu slovenských potravín?
  • Ako si vybrať správnych dodávateľov?
  • Zhodnotenie súčasného stavu v zásobovaní z domácich zdrojov
  • Aké možnosti podpory od štátu môžu využiť slovenskí výrobcovia potravín?
  • Akými spôsobmi sa zviditeľňujú potraviny v obchodoch? Ako rozoznať na pulte potravinu zo Slovenska?
  • Aké povinnosti ukladá štát obchodným reťazcom. V súvislosti s predajom slovenských výrobkov?
  • Čo podľa výrobcov a predajcov chýba alebo o by zmenili v zákone?
  • Aké pozitívne aspekty so sebou prináša zvýšenie podielu slovenských potravín v obchodoch?

SLI.DO

Svoje otázky môťete zaslať do štúdia prostredníctvom Sli.do #slovenskepotraviny

 

REGISTRÁCIA ZADARMO NA: 

https://forms.hnonline.sk/iframe/6decc806-3ca3-4ff1-af3b-7effb6c3a778

Lucia Vargová, Vedúca úseku Firemnej komunikácie Kaufland Slovenská republika v.o.s

Marián Šolty, podpredseda za potravinárstvo, SPPK

Tomáš Bezák, vedúci úseku komunikácie, Lidl 

Jaroslav Remža - generálny riaditeľ sekcie potravinárstva a obchodu MPRV SR

 

Partneri

Hlavný partner

 

 

Partner

Podobné podujatia